Skip to main content

Lakovi "blizanci" (poredjenje slicnih i/ili istih lakova) PRVI DEO: Avon, Aura, Don Juan, Essence, Golden Rose...

Obećala sam video na ovu temu, ali ubrzo sam shvatila da nema potrebe da pravim video u vezi poređenja lakova (smatram da su fotografije sasvim dovoljne). Ovu temu podeliću u više članka, pa je tako ovaj članak njen prvi deo.


Avon Honeydew dazzle VS Essence Floral grunge Grunge me tender


Dva potpuno različita tipa laka, ali dok su nosiva izuzetno podsećaju jedan na drugog (bar ja sam uspela da uočim sličnost, mada ne znam koliko je ona uočljiva putem ovih fotografija). Uživo su vrlo slični, mada je Avonov lak nešto više mint u odnosu na Essence, koji vuče na pastelno zelenu. O Avon Honeydew dazzle sam pisala ovde (klik!), a o Essence Floral grunge Grunge me tender ovde (klik!). Iz tih članaka može se uočiti da su u pitanju dva potpuno nesrodna laka, različiitih formula i završnica, a u ovaj članak sam ih svrstala zajedno isključivo zbog vizuelne sličnosti.

ODNOS CENE I MILITRAŽE
Avon nailwear pro Honeydew dazzle - 12 ml - 440 rsd (1,30 eura) - kataloška prodaja
Essence Floral grunge Grunge me tender - 10 ml - na sniženju 139 rsd (1,04 eura) - Lilly, Dm, bolje snabdevene parfimerije



Avon Sugar lemon VS Aura Lemon sorber


Jedno poređenje koje Vas, sigurna sam, neće preterano oduševiti, s obzirom da su u pitanju dva laka ne toliko zavidnog kvaliteta. U pitanju su dve pastelno žute kreme (prave prolećne i letnje nijanse lakova). Nisu identični, ali projektuju vrlo sličnu gotovo istu nijansu pastelno žute. Rekla bih da je Aurin lak (na kolažu gornja i donja slika desno) "banana pastelni", a Avon "limun pastelni" (gornja i donja slika levo). Kao što sam rekla, oba laka su kremasta, izuzetno pigmentovana i gusta (ne toliko laka za nanošenje), i suše se mat (nemaju sjaj). Za oba su potrebna dva sloja za punu pokrivenost. Međutim, oba laka imaju tendenciju da stvore mehuriće nakon sušenja, koji su izuzetno vidljivi na ovim svetlim lakovima. Žao mi je, verovatno Vas nisam naterala na kupovinu bilo kojeg od ova dva laka. No, ja sam tu za Vas da delim lična iskustva, a ne da prodajem proizvod. Na Vama je da li želite da probate lakove.

ODNOS CENE I MILITRAŽE:
Avon Sugar lemon - 12 ml - 440 rsd (3,82 eura) - kataloška prodaja
Aura Lemon sorber - 5 ml - 225 rsd (1,95 eura) - Lilly, bolje snabdevene parfimerije



Golden Rose Paris #217 VS Don Juan One coat OC220


Moje omiljeno poređenje. Boju neću komentarisati, jer fotografije govore više od reči. Da li je uopšte moguće primetiti razliku? Obožavam oba laka, a zanimljivo je to da su po kvalitetu istovetna, divne plave kreme koje se savršeno lepo mažu, pokrivaju u jednom sloju i imaju izuzetno lepu završnicu da nadlak nije ni potreban. Izuzetan sjaj i brzo sušenje su takođe vrline koje poseduju. Ipak, radije bih izabrala Don Juan (na kolažu gore i dole desno), jer mi više odgovara njegova četkica. Svakako ne biste pogrešili ni sa GR parnjakom. Oba su savršena i oba preporučujem. 

ODNOS CENE I MILITRAŽE
Golden Rose Paris #217 - 11 ml - oko 150 rsd (1,30 eura) - bolje snabdevene parfimerije
Don Juan One coat OC220 - 12 ml - do 120 rsd (1,04 eura) - (klik!)



Koji Vam se par posebno dopada?
Ovaj put sam se fokusirala na prolećne nijanse (s obzirom da nam se isto polako bliži).

Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.