Skip to main content

Blogofot Mart `14

Divan mesec, ili bolje da kažem najlepši i najbogatiji do sada što se tiče blogovanja. Dosta kupovine, ali i lepih poklona bilo je proteklih 30 dana. Još jedan novitet je što ću od sada snimati video i u njemu prikazati novitete na kraju meseca, a u ostatku teksta ću pisati o favoritima i/ili razočarenjima meseca, ukoliko ih bude bilo.

A beautiful month, or should I say the best month ever since I`m blogging. A lot of shopping and cute gifts I got in last 30 days. One important info is that from now on I will capture a "new in" videos at the end of every month, while in the rest of the blog post you`ll be able to see my favorites and/or disappointments of the month, if there are any.



Ono što nisam detaljno prikazala u videu je to što sam dobila paket "Deina" lakova od distributera za Srbiju, tačnije svih 107 trenutno dostupnih nijansi, jer sam kao bloger napisala iskrenu recenziju Deina laka #84 u septembru prošle godine. U znak zahvalnosti dobila sam ceo paket lakova koji me je izuzetno iznenadio i dao podstrek da nastavim da se trudim i budem još bolja. Desetak dana pre toga, kupila sam dva Deina laka prikazana na fotografiji iznad. Catrice i Sally Hansen lakove sam dobavila putem internet prodaje, a Golden Rose Rich Color i 3D Glaze u lokalnim parfimerijama po ceni od 140 rsd. Dva Golden Rose nadlaka platila sam po 180 rsd, jedan je brzosušeći dok drugi daje efekat geliranih noktiju. Četiri Essence laka kupljena su u Lilly drogeriji po sniženoj ceni od 139 rsd. Takođe, novitetima se pridružila pošiljka sa sajta Born Pretty Store tj. vodene nalepnice koje sam osvojila u nagradnoj igri u februaru. O njima nekom drugom prilikom.

Something I skipped in the video was a huge gift that I`ve got from serbian distributor of turkish nail polishes called "Deina", I`ve got a package with all 107 shades currently available for shop/order. That was a gift, or better to say an act of gratitude after my sincerely wroten blog review of Deina nail enamel #84 in september last year. Couple days before this gift, I already bought two Deina nail polishes from the picture. Catrice and Sally Hansen nail polishes were bought online, and Golden Rose Rich color/3D Glaze/Quick dry top coat/Gel top coat were shopped in local cosmetic stores. Essence nail polishes were bought on the sale in drugstore. The part of this new in is a package that has arrived to me from the site Born Pretty Store / water decals, which I`ve got in BPS giveaway in february. 

Izvor/Source
I takmičenje na blogu se uspešno završilo, a pobednica Jana je svoju sreću podelila putem Instagrama. Inače, Jana je pokrenula svoj blog, pa ako ste zainteresovane za još lepih manikira, svratite  na njen blog (klik!).

Favorit meseca je maslinovo ulje, heroj koji je uspešno spašavao moje zanoktice, jer prolećni polen je dosta uticao i utiče i dalje na moje ruke i nokte, te im je konstantno potrebna nega. Još uvek se borim sa suvoćom ruku, a posebno zanokticama, što se i vidi u poslednjih par videa na kanalu. 

Nail art contest on my blog was successfull this month, and a winner of it, Jana, shared her happiness on her Instagram page. By the way, Jana joined our blogosphere, so check her out for more cute manicures (click!)

Favorite of the month is olive oil, the hero who recovered my hands and nails. I have a huge problem with cuticles and hands dryness these days, so I keep a 24 hours care routine. I still fight those problems.


Kolaž manikira - Mart 2014
March manicures 


Izvor/Source
Želimo vam lepe prolećne dane moj Has i ja, uživajte!
We wish you a beautiful spring days, me & my doberman Haas, enjoy!


Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.