Skip to main content

Napravi sama svoj mat nadlak | DIY Matte top coat (video)

Ova ideja će verovatno obradovati mnoge od vas ukoliko još uvek niste kupile ili niste u mogućnosti da kupite matirajući nadlak, jer su vam nedostupni u mestu gde živite. Možete ga napraviti same kod kuće uz pomoć samo dva sastojka. *Ideja nije moja, preuzeta je sa interneta.

This idea will probably surprise many of you who have not yet purchased or are not able to buy a mattifying top coat in your local area cosmetic stores. You can do it yourself at home with just two ingredients. *Idea is not mine, it`s taken from the internet.


Sve što je potrebno da znate objasnila sam u video tutorijalu (tutorijal je isključivo na srpskom jeziku). Svakako, ukoliko ne razumete možete ispratiti proces izrade. Za pravljenje matirajućeg nadlaka najbitniji sastojak je gustin, skrob odnosno skrobno brašno. On ima to umeće zgrušnjavanja kuhinjskih sosova, pri čemu matira površinu u toku kuvanja (npr. paradajz sos). Taj proces se odvija i na površini baznog laka nakon nanošenja mešavine gustina i običnog providnog laka. Moć matiranja je savršena i jedina mana su grudvice, koje se vremenom same stvaraju. Ipak, rezultat nije ni malo loš, te savetujem da isprobate ovaj zanimljiv eksperiment. U više od pola bočice providnog laka ubacila sam jednu i po kašičicu gustina, a na kraju i čeličnu kuglicu koja služi za razbijanje grudvica. Fotografije su dnevna svetlost, ispod imam jedan sloj Golden Rose Rich color #15

Video tutorijal


All you need to know I already explained in the video tutorial (tutorial is in Serbian language only, but you still can see the procedure). To create matte top coat the most important ingredient is starch or better known as cornstarchHe has his application in cooking sauces, where he mattifyes surface during cooking (e.g., tomato sauce). This process takes place on the surface of the base nail polish too *after applying the mixture of cornstarch and ordinary transparent nail polish. The power of mattifying is perfect and the only bad thing are the bubbles that eventually will form on the surface. However, the result is not bad at all, and I advise you to try this interesting experiment. In more than a half bottle of transparent polish I put one and a half teaspoon of cornstarch, and, finally, the small steel ball that is used to break up density. Photos are daylight, below I have a layer of Golden Rose Rich color # 15






Da ili ne?
Yay or nay?

Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.