Skip to main content

Blogofot #Maj `14

Nisam se posebno posvetila širenju kolekcije ovog meseca, većinom zbog nekih drugih životnih okolnosti, a ovakva situacija će se nastaviti najverovatnije i narednog meseca. Trudim se da isprobam bar trećinu novih lakova, koji dugo čekaju svoj red, pre nego što kupim neke nove. Ipak, tu je probrana družina - par lakova i akrilne boje.
I wasn`t especially devoted to the expansion of my collection this month, mostly because of some other life circumstances, and this situation will probably continue next month. I want to try at least one-third of new nail polishes, which had a long wait to try it out, before I buy some new ones. However, there is exquisite troupe - a couple of nail polishes and acrylic paint.




Akrilne boje su, kao što ste mogli da pročitate u prethodnom članku, kupovina sa sajta Moje krpice.rs. Uspela sam da ih kupim za 500 rsd, što je i više nego povoljno, uzimajući u obzir to da je njihova prosečna cena 1000 rsd i više. Catrice Steel My Soul je takođe ulov sa tog sajta. Golden Rose Rich color #43 je kupljen u lokalnoj parfimeriji, a Malena #51 i Essence #145 Flashy pumpkin kupljeni su u Lilly drogeriji. Cena Malena (makedonskih lakova) je oko 130 rsd, a Flashy pumpkin je bio na sniženju za 139 rsd. Posle dužeg vremena, častila sam se plavim lakom, ovog puta to je Essie Mesmerized (nov, 400 dinara na Moje krpice.rs).

As you already read in the previous article, I bought acrylic paints from the site Moje krpice.rs. I was able to buy them for 500 serbian dinars, which is more than cheap, considering the fact that their average cost is around 1000 serbian dinars or more. Catrice Steel My Soul is also a catch from that site. Golden Rose Rich color #43 was purchased in my local perfumery. Malena #51 and Essence #145 Flashy pumpkin were purchased at Lilly (serbian drugstore). Price of Malena (Macedonian varnish) is around 130 serbian dinars, and Flashy pumpkin was on sale for 139 serbian dinars. After a long time, I treated myself with a blue nail polish, this time it's Essie Mesmerized (new, 400 serbian dinars on Moje krpice.rs).


Maj na blogu/May on blog

Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.