Skip to main content

Kupovina lakova na sajtu Moje krpice.rs - Iskustvo, saveti i moj ulov

Ovaj sajt (klik!) sam već pominjala, onda kada sam ga stavila u favorite meseca. Što se mene tiče, Moje krpice su oaza divnih i pristupačnih lakova, bilo korišćenih ili novih. OPI za 500 rsd, Essie za 400 rsd, Catrice za 100 rsd su samo neke od akcija koje sam uspela da uočim na sajtu. Tačno je da je to mesto na kojem za gotovo u pola cene možete pronaći lakove za koje ste mislili da ih nikada nećete pronaći, kao što je to kod mene bio slučaj sa Kiko lakom, koji je napokon završio u mojim rukama.

Što se samog iskustva tiče, nisam imala zaista nikakvih problema. Kupovala sam i prodavala svoje lakove i sarađivala, srećom, sa vrlo korektnim i ljubaznim devojkama, koje su dogovore sasvim ispoštovale. Kupovinu sam vršila isključivo post expresom, a plaćala sam pouzećem (ukoliko ne znate šta je plaćanje pouzećem: lakove plaćate poštaru, kada vam iste donese na kućnu adresu). Zašto? Sigurnije je, rekla bih. Postoji i opcija da, najpre, prodavcu uplatite novac post netom (prodavac vam da svoj broj telefona, a zatim odete u poštu i na taj broj uplatite novac; prodavac, zatim, dobije SMS od pošte da mu je stigao novac i tek nakon toga vama šalje lakove - preporučeno). To je način koji obezbeđuje prodavcu da ima poverenja u kupca, ali ne i obrnuto. Mnogo je prevaranata među prodavcima na sajtu, koji vam, nakon uplate, ne pošalju robu. Zato su vrlo važni utisci.

Nakon što se registrujete na sajt, videćete da na profilu svakog prodavca/kupca, odmah ispod imena, piše koliko članica/član ima utisaka. Utisak ostavlja prodavac/kupac, nakon uspešno obavljene saradnje. Nesigurno je sarađivati sa osobom bez utisaka (ili sa osobom koja ima 5 pozitivnih i 5 negativnih utisaka), bez robe koju prodaje, bez slike/avatara kao i ljudi koje eventualno prati (dakle, prazan profil). No, nema razloga za paniku, u sklopu sajta je i forum, gde se možete raspitati sve što vas interesuje kao i dobiti savete kako da ne budete prevareni.



Moja kupovina na sajtu Moje krpice.rs 
(s leva na desno)
Sally Hansen #350 Gray by Gray
Kiko #346 Olive Drab
Rimmel LycraPro #317 Coral Romance
Catrice LE Creme Fresh C02 Make Fast At Tiffany`s
Catrice LE Creme Fresh C03 Evergreen 60s

Akrilne boje (12 boja/6 ml)




Kako se odlučiti za kupovinu i da li se isplati? Kupovinu preko interneta sam, do skoro, smatrala jako rizičnom. Međutim, kada jednom uđete u taj proces, sve će vam se samo otvarati i zasigurno ćete postati opušteniji, ali i dalje obazrivi. Treba birati nove ili lakove koji su korišćeni najviše dva puta (ukoliko u opisu ne piše koliko je laka ostalo u bočici, uvek se možete osloniti na slanje privatne poruke prodavcu). Ne preporučujem kupovinu lakova gde je istrošeno skoro pola bočice, jer prodavac u tim slučajevima obično ne garantuje ispravnost proizvoda (izuzetak su, naravno, devojke koje kupuju lakove za "uradi sama" projekte, i nije im previše bitna formula/stanje laka). Ono što mi se posebno dopada je što možete kupiti lakove koji nisu dostupni u Srbiji, poput Catrice, od žena koje uvoze kozmetiku iz Nemačke i prodaju je u Srbiji vrlo jeftino. Sve svoje Catrice lakove kupila sam posredno i neposredno putem ovog sajta, po ceni od 100 rsd, što je i više nego povoljno ukoliko se pogleda njihova cena u drugim zemljama Evrope.

P2, Jessica, Butter London, Estee Lauder, H&M, Sally Hansen, Manhattan i mnogi drugi takođe su dostupni na sajtu.

Tokom dužeg boravka na sajtu i same ćete uočiti koje su ponude isplative, a koje ne. Moj primer je kupovina dva laka za 250 rsd, gde je njihova objektivna vrednost oko 600 - to podrazumevam pod isplativim ulovom. Naravno, uvek morate imati na umu i poštarinu, koja je nešto preko 200 rsd (od skoro je poskupela). Pronalazak jeftinih ponuda nije lak niti čest, lično odmah koristim priliku ukoliko vidim povoljnu ponudu. Sajt ima jako puno korisnika, i nema mesta dvoumici.

Nadam se da sam vam pomogla i prenela najbitnije upute u kupovinu lakova na sajtu Moje krpice.rs
Pišite mi da li ste čule za ovaj sajt, da li ste nešto kupovale do sada i kakvo je vaše iskustvo?

Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.