Skip to main content

Aura Professional #32 Lemon Sorber

Levo - Fotografisano pod veštačkim svetlom
Po prvi put sam prinuđena da bez cenzure predstavim jedan lak koji je, na moju veliku žalost, domaće proizvodnje. Lakovi kozmetike Aura se poprilično dobro kotiraju, međutim nakon ovog iskustva ću razmisliti koliko vredi sledeći put (ako do njega uopšte bude došlo) dati ni malo sitan novac za ni malo zadovoljavajući kvalitet laka. Moje loše iskustvo odnosi se na kolekciju Aura Professional (klik!), stoga se unapred ograđujem od eventualnog stvaranja antireklame ovoj kompaniji jer, da se ne lažemo, imaju i lakove koji vrede da se nađu u vašoj kolekciji. Sa ovima to nije slučaj.



Pod veštačkim svetlom
Lemon Sorber je, što se mene tiče, neadekvatan naziv. Pre bih ga nazvala Banana Split ili nešto slično tome, jer njegova boja je predivna pastelna - banana žuta, mat - bez visokog sjaja. Takođe, u pitanju je kremast lak. Kupila sam ga nedelju dana nakon plasiranja kolekcije, a ovo je drugo nanošenje (sačekala sam sa recenzijom u nadi da će se drugi put bolje pokazati), međutim utisak je samo gori.
Pre mog ličnog utiska, citirala bih ono što je navedeno na njihovom sajtu (a u vezi je kolekcije Aura Professional):

"AURA PROFESSIONAL lakovi za nokte su vrhunskog kvaliteta i izuzetne postojanosti. Brzo se suše, imaju četkicu idealne širine, gustine vlakana i dužine. Sadrže visok procenat pigmenata. Za najbolje rezultate nanesite lak u dva sloja. Bogat spektar atraktivnih i aktulenih pastelnih i intenzivnih nijansi može zadovoljiti i ukuse najzahtevnijih potrošača." (izvor)

Sve što je u gornjem citatu podvučeno, to ću kroz ovaj post prokomentarisati. 
  • Vrhunski kvalitet. Pitanje je šta potrošači podrazumevaju pod kvalitetom (šta očekuju od proizvoda), što je svakako individualno. Međutim, smatram da postoje stavke koje se moraju ispuniti ukoliko se nešto planira svrstati u kvalitet (a naročito "vrhunski") i te stavke su objektivne. Pod kvalitetom laka smatram zadovoljavanje bar četiri dole navedene tačke. A evo šta je ovaj lak ispunio...
  • Izuzetna postojanost. Dovoljno je reći da se ovaj lak (i pored nadlaka) oljuštio već prvo sledeće jutro, nakon prvog pranja ruku,  i to sa strane - kod takozvanog nokatnog kanala. Enough said
  • Brzo sušenje. Budimo iskreni, suši se prosečnom brzinom. Prvi sloj će se brzo osušiti i "estetski" vas zadovoljiti ali nakon drugog sloja ugledaćete gomilu krupnih mehurića što će vas, sigurna sam, dovesti do nervnog sloma jer se dotične na svetlom laku, kao što je ovaj, vide iz aviona.
  • Širina i dužina četkice. To je ono što je spasilo ovaj lak da se ne svrsta u potpunu katastrofu. Formula je užasno loša, što bi loša četkica samo poduprela. Sreća pa je četkica jedna od retkih pozitivnih stavki i sigurno ću je zadržati kad bočica bude prazna.
  • Pigmentacija. Iako je poprilično pigmentovan, lak je jako gust (pomalo žvakast) dok se nanosi. Ovo mi je drugo nanošenje, i mogu primetiti da se lak u bočici dosta zgusnuo do ovog drugog nanošenja, a prošlo je oko mesec i po. Stoga, drugo pobija prvo, jer koliko god da je pigmentovan, nanošenje mi je bilo užasno otežano gustinom.
  • Nanošenje dva sloja. Prvi sloj ostavlja štrafte i drugi sloj se mora naneti.


Ne znam da li je ovo izuzetak ove Aurine linije, ali jedno je sigurno - posle "Who needs a prince?" ovo je drugi i poslednji lak kojeg ću uzeti. Naročito me je rastužila činjenica da je kolekcija debelo precenjena. Paleta boja, dobra četkica i pigmentacija su vrline koje bih izdvojila iz ova dva primera. Treći primerak mi nije potreban, jer su zajedničke mane dva primerka koja posedujem: žvakasto nanošenje i finiš, završnica bez imalo sjaja, mehurići, isušuje se sadržaj u bočici nakon otvaranja
Dok sam ga nanosila, četkica je u par navrata povukla lak a kako mi je bočica malo duže stajala otvoreno, sadržaj bočice mi se stezao, pa sam morala vratiti četkicu, promućkati i ponovo se vratiti na mazanje (!!). Takođe, tu je i količina od 6 mililitara, koja košta 230 rsd (2 eura). Podsećam da je slična cena Flormar lakova, a zna se kakav kvalitet i militražu dobijate za taj novac!


Podržavala sam i ostaću pri podržavanju devize "Kupujmo domaće", ali od sada to više neće važiti za lakove iz ove kolekcije. Imam dosta Aurinih lakova, ali smatram da bi morali poraditi na ovoj kolekciji. Mogla sam nahvaliti ove lakove (kao što negde pročitah i da neke blogerke jesu), ali prvom kupovinom biste se i same uverile da sam sočno slagala. Prema tome, ovo su bili redovi bez cenzure.
U nadi da ću uspeti da sakrijem mehuriće (što nisam uspela), dodala sam par braon trouglova pomoću četkice i akrilne boje. Na obe ruke sam trouglove uradila za okruglo 40 minuta, a trajali su samo to veče....

Brown triangles










Da li ste ikako kupovale lak iz ove kolekcije?
Kakvi su Vaši utisci?

Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.