Skip to main content

"Girls in Army!" camouflage nail art + Foto tutorijal

Sarah Connor
preuzeto sa interneta
Da li postoji išta seksipilnije od zgodne mlade devojke u maskirnoj ili tipično muškoj vojničkoj garderobi? I think not! Prva asocijacija mi je Sarah Connor iz sad već kultnog filma Terminator 2 - Judgment day, koja me je svojom telesnom građom i odevanjem u tom filmu oduvek fascinirala! U ime seksi dama u maskirnom, nastao je ovaj današnji dizajn. U prvi mah sam bila ubeđena da ta moja zamisao neće ispasti onako kako želim, ali sam zaista zadovoljna rezultatom. Baza je specifična i kao stvorena za ovaj nail art, pa ću vam brzo predstaviti taj lak, postaviti par fotografija a onda idemo na dizajn!









U pitanju je Pupin lak, obeležen brojem: uo11, braonkasto-zelene baze, sa jasnim zelenkastim i oker podtonom, što ga čini idealnim za današnji nail art. Lak je oslobođen dva štetna sastojka - dakle, ne sadrži toluen i formaldehid, što je naglašeno na poleđini bočice, koja je kvadratnog oblika a sadrži 12 ml.
Formula je nešto ređa, pa su neophodna dva sloja, koliko sam i nalakirala ovog puta. U četkicu nisu nešto posebno uložili, ali s obzirom da je lak minimalno pigmentovan, bolja nije ni neophodna, lako se nanosi i sa ovom. 







Za "Girls in Army" koristila sam četiri laka i najveću tačkalicu za nokte, kako bih formirala ove "fleke" koje će na kraju da proizvedu maskirni dizajn (naravno, u mojoj verziji). Bilo je jako zabavno!


Zeleni lak - Gabrini Summer Edition M105
Svetlo bež - Don Juan High Performance LK14
Braon - Isabelle Dupont #260
Crni - Golden Rose Rich Color #35


"Girls in Army" Foto tutorijal


~ Nakon baze, nanela sam četiri velike fleke u zelenoj boji.
Treba da budu što veće ali, opet, ne preterano kako ne biste
u potpunosti pokrili bazni lak! 
Ove fleke su ujedno i najveće u odnosu na sve ostale


~ Sledeća na redu je tamno braon (boja istopljene čokolade), ona se nanosi
u blizini zelenih, takođe 4 fleke, ali tako da se svaka braon fleka
nalazi na prelazu između dve zelene, što se jasno vidi na fotografijama iznad!


~ Svetlo bež se nanosi na prelazu između zelene i braon fleke,
i one su nešto manje u odnosu na prethodne dve (odprilike za pola)


~ Crne fleke su jako male, najmanje, u odnosu na prethodne tri (pola veličine svetlo bež)
i nanose se na mesta gde je baza dizajna ostala znatno nepokrivena
(to obično bude sredina nokta), i može se naneti više od 4 puta.


I to je sve! Fotografija iznad i ispod su prezentacija dizajna bez nadlaka!


Sa nadlakom se do tada razdvojene boje potpuno uklope i formiraju željenu teksturu,
 tako da preferiram izgled sa jednim slojem nadlaka! :)







Comments

  1. Odlicno je. Bas dobro izgleda

    ReplyDelete
  2. Nisam ljubitelj uzorka kamuflaže, ali ovaj nail art izgleda dobro.

    ReplyDelete
  3. dobro si se zakamuflirala ;)

    ReplyDelete
  4. Very beautiful mani ;) Both mani are beautifuls! Amazing coclours ;) You have talent ;)


    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Sjajno izgleda a posebno mi se dopada ovaj lak koji si koristila kao bazu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala! da, lak je fenomenalan a totalno sam zaboravila na njega dok ga nisam nalakirala! :)

      Delete
  6. Extra. :D Uvek sam htela da probam, ali eto nikad nisam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja, ovo je prvi put i skroz sam zadovoljna. Mnogo moćno izgleda i bolje je uživo :))

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.