Sally Hansen Diamond Strength #470 Black Tie

Leto je, ali ne mora baš svako lakiranje da bude u znaku veselih boja! Danas jedan, ja bih ga nazvala "galaktički" lak, u svojoj bazi je tamno sive boje sa prelazom na crnu - bogat ljubičasto-ružičastim i zelenim shimmer-om. To bogatstvo boja i odsjaja upotpunjava veličina i oblik bočice, koja je oblikovana kao obrušeni dijamant - kao i cirkon, koji se nalazi tik ispod četkice, što je obeležje kolekcije Diamond kompanije Sally Hansen.

Black Tie je čas tamno siv, čas crn, pa ljubičast, u zavisnosti od osvetljenja zavisi i njegova definicija. Formula ovog laka, moram priznati, nije baš najslavnija. Volela bih da znam da to nije slučaj sa ostalim lakovima iz ove kolekcije, ali pri nanošenju lak se povlači (ukoliko se četkicom pređe preko istog mesta, gde je lak već nanet) i nemoguće je zadržati se na jednom sloju upravo zbog tog povlačenja koji stvara neravnine. Ima 13.3 ml. Po pigmentaciji me je podsetio na Wet n Wild lakove, što i nije baš pohvalno jer su poznati kao ređi, što zadaje muke pri nanošenju. Ipak četkica je sasvim o.k, drška je dugačka i omogućava dobru kontrolu. Pošto sam ogroman fan Ratova zvezda, ovaj lak me je podsetio na "mračnu stranu sile", što zbog svemirskih boja koje ovaj lepotan reflektuje još iz bočice, što zbog samog oblika bočice (kockasta, oštra) jednom rečju zla! :) Sa druge strane, moju sestru podseća na noćna svetla grada, pa smo dok sam obrađivala fotografije slušale pesmu "Empire state of mind" :)

Preuzeto sa interneta
Sve fotografije: dva sloja bez nadlaka. Neke sam fotografisala u blizini sunčeve svetlosti, čisto da bih dočarala ovaj lak iz svih uglova.



























Do sledećeg posta...

Labels: , ,