Skip to main content

Confetti french manicure

Dizajn koji je nastao u nedostatku vremena za detaljisanje! Kada znam da imam dva sata vremena da se kompletno spremim za izlazak (a pri tom nemam gotove nokte) francuz je prvi i presudni izbor. Jednobojnost sam razbila šestougaonim sitnim gliterom u četiri različite boje - koji sam nanela niz smajli liniju, što me je odmah podsetilo na konfete. 

Koristila sam:
Baza: Miss Sporty Nail Expert manicure - For brittle nails, calcium strength complex
Francuski manikir: Flormar (set za francuski manikir), #310 i #319
Šestougaoni sitni gliter: svetlo zeleni, pink, plavi i zlatni
Nadlak: Miss Sporty Nail Expert manicure - For glossy nails, silk base & top coat 












Kao mali podsetnik! :)

Možete me pratiti na Facebook stranicihttps://www.facebook.com/bydanijela
kao i na YouTube kanalu: (klik!)
A ako volite da fotkate, svratite i na Instagram: danvoj

Comments

  1. Ajme ovo je predivno!! I ja volim radit french. Odsad si mi omiljena blogerica :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooojj pa hvala!! :D Pratimo se u svakom slučaju!

      Delete
  2. Ovaj manikir me podseća na Pandoru. Baš je u njenom fazonu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ne znam, verovatno! :D Tek od danas je pratim, pa ne znam baš koji je njen stil

      Delete
    2. Hehe rozo je uglavnom moj stil :D a i french isto znam radit cesto. Ovako slicno sam imala proslo ljeto, samo sam stavila sitne plave sljokice ;)

      Delete
    3. Ja sam ranije, pre nekih 2 godine, svaki drugi manikir farbala u roze, imala sam i previše dugačke nokte i svaki dizajn je bio šaren i bogat detaljima. Što sam starija sve mi je dosadnije kad vidim izdetaljisan dizajn a sve mi je lepši neki diskretan manikir jao npr. frenč. Ali iz tog tinejdžerskog doba mi je ostala ljubav prema neon manikiru i mislim da ću to zauvek voleti :))

      Delete
    4. Joj ja sam do prije 3,2 god imala kratke skroz do mesa :D nisam ih grizla nego sam ih raspala do mesa. Mrzila sam duge nokte :D i nosila sam samo crni lak, rozu sam mrzila :D i onda sam pocela pratit razne forume i teme o noktima pa sam dobila zelju pustit ih i od tad volim duge. i rozu boju, leopard uzorak i zebru :D nekima se to ne svidja jer kazu da je pretjerano a meni bas fora. I volim radit taj lazan izgled geliranih. I neonce isto obozavam :)

      Delete
    5. Pa super je kad imaš svoj fazon po kojem si prepoznatljiva! :)) Ja to skroz podržavam!

      Delete
  3. nisam baš tip za francuske manikure, ali ovo stvarno odlično izgleda :) moram pokazati frendici, njoj će se posebno svidjeti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihhh ja ih baš volim tj obožavam da ih radim kad imam dugačke nokte, s obzirom da jedva dočekam da porastu! :))

      Delete
  4. vidim da se pandora našla u tvojoj manikuri :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne samo ona već i ljudi u mojoj okolini. Vlada opšte oduševljenje ovim frenčom! :D

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.