Skip to main content

Where Flormar meets Christmas...

Na sniženju koje je prošle nedelje bilo u Liliju (20% na sve lakove za nokte i karmine), uspela sam da kupim dva Flormar laka, od kojih vam danas predstavljam prvi (i za nijansu draži od onog drugog) :D Divna smaragdno zelena prepuna sitnog zelenog shimmer-a, sa jasnim tirkiznim podtonom - Flormar Supershine #50.

Dugo sam ga odmeravala ali nekako nam se putevi uvek raziđu! Čekala sam lep dan kako bih na što boljem osvetljenju dočarala gore pomenut podton, divan tirkiz, koji na dnevnom svetlu pomalo tinja da bi na sunčevom pokazalo svoje pravo lice. 

Levo: Zelenkasta varijanta laka
Desno: Jasno fotografisan tirkizni podton

Moja omiljena boja je upravo zelena, a ovo je najsavršeniji zeleni lak koji sam ikad nosila. Pored boje, tu je i savršena formula, dovoljno pigmentovan a ne previše gust. Nanosi se vrlo lako, a nazvaću ga i jednoslojcem (jedan malo deblji sloj uspeo je savršeno da pokrije moje nokte). Jedina mana je što za sobom ostavlja šare kuda je prolazila četkica, što se posebno uočava na samoj ivici nokta (free edge), koju nikada ne izostavljam pri lakiranju. Fotografije: dva sloja bez nadlaka.



Fotografije zabeležene na direktnom suncu (na sunčevoj svetlosti gotovo da gubi svoju zelenu bazu i prelazi u tirkizni lak).





"Where Flormar meets Christmas" je sarkastičan naslov koji sugeriše na rezultat kada sam preko ovog Flormara nalakirala zlatni gliter koji je nadograđen crvenim, plavim i zlatnim šestougaonim gliterom. Lak se zove Rose Girl, #07 i dobila sam ga prošle godine a retko kada sam ga koristila. Njegov miris je očaravajuć (padanje u nesvest, kao da sam ušla u auto-lakirer), ali se (sreća) ne oseća previše na noktima kada se osuši. Isto tako, pri mazanju sam se "trkala sa gliterom" jer ga je jako teško zadržati na noktu (kao uzrok toga vidim jako lošu bazu - sa tako vodenastim lakom je prosto nemoguće nalakirati ovako krupan gliter). Rezultat je, kao što možete videti, kao okićena Božićna jelka. Šta je tu je :D Meni se lično dopada.
Fotografije: jedan sloj glitera bez nadlaka.









Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.