Aura Professional #34 Who Needs A Prince?

Jedan od dva laka iz Aura Professional kolekcije koje posedujem je Who Needs A Prince? #34, dolazi u bočici od 6 ml a boja je petrolej zelena. Ovaj lak ni malo nije fotogeničan, po prvi put da sam se poprilično iznervirala pokušavajući da uhvatim njegovu pravu nijansu...
Na slikama definitivno predstavlja svetlu petrolej plavu, iako je daleko od nje milion svetlosnih godina. Šta je tu je...Sledi recenzija.
Nanela sam jedan sloj i može se reći da je jednoslojac s obzirom da sam dugačke nokte uspela da pokrijem u jednom sloju. Lak je kremast i finiš mu nije previše sjajan, što mi se kod ove boje svidja. Četkica mi se jako dopala a širi kružni oblik drške mi je potpuno odgovarao kad sam ga nosila. Pigmentacija je odlična, nema zaista potrebe za nadlakom, pa čak i ako ostavite jedan sloj.
Mane: Postoji tendencija pravljenja mehurića, što se na nekim fotografijama vidi, mora se pažljivo nanositi. Isto tako, koliko je prednost - toliko je i mana brzo sušenje. Dok sam lakirala nokte na grliću bočice laka naslage laka su se užasno brzo osušile, što je podsećalo na osušen crackle lak. Opet, jedan sloj se suši u roku od pet minuta. Sve fotografije su (kao i uvek) uslikane napolju, na dnevnoj svetlosti (jedan sloj bez nadlaka).









U sledećem postu!

Aura Professional Who Needs A Prince? je poslužio kao baza za manikir za maturu #2
Post + Video tutorijal

 


Labels: , , , , ,