Skip to main content

U mozaiku - 2014. godina + Blogofot #Decembar (video)

Iako mi je ova godina proletela za tili čas, moram priznati da je bila vrlo plodonosna što se tiče kako blogovanja, tako i privatnog života. Sve velike želje s početka 2014. godine u potpunosti su se ostvarile, stoga sam ja jedno srećno biće koje u narednu godinu ulazi potpuno ispunjeno. Isto želim i vama!

Although this year flew fast, I must admit I was very fruitful as far in blogging, as well in private life. All the great wishes I had in beginning of 2014 have been fully came true, therefore I`m one happy person who will be completely fulfilled in the next year. I wish the same to you!


Godinu su obeležile mnogobrojne saradnje, stoga bih posebno želela da se zahvalim Ivani i sajtu Mogu ja to sama (klik!), zatim sajtu Born pretty store (klik!), sa kojim je saradnja počela u ovo doba prošle godine i traje i dalje, zatim kratkotrajnim, ali lepim saradnjama sa distributerima Deina (klik!), Eveline (klik!) i Classics (klik!) lakova. Na kraju, posebna zahvalnost ide parfimeriji Sephora (klik!) za divne poklone kojima me je obradovala u oktobru i novembru. Pozdravila bih ovom prilikom i Aleksandru sa stranice Kreativan nakit (klik!), jer će mi razmena sa njom ostati u lepom sećanju (klik!). Ponosna sam što je moj trud i rad na ovom blogu ostao zapažen, jer to je meni lično znak da sam na dobrom putu.
Neizmerno mi je drago što je u ovog godini moj youtube kanal (klik!) doživeo nagli porast i gledanost, trudiću se da to održim i u narednoj godini. U to ime, posebno bih se zahvalila Vini (klik!), čija mi je podrška neizmerno značila.
Ne želim da propustim da izdvojim Vedranu (blog Cajkine kandže i sve njihove boje - klik!) kao blogerku koja mi je vremenom postala najdraža blogodrugarica, jer smo postale redovni uzajamni blogopratioci.
Takođe, zahvalila bih se svim redovnim pratiocima, kako ovde na blogu, tako i na ostalim socijalnim mrežama, a one koje bih izdvojila i posebno im se zahvalila su Đurđica Jovanović, Milica Milošević, Jasmina Stanković DeCuir, Jovana Veljkov, Amra Lugonić, Aleksandra Nikolić i Dragana Popović.
Hvala što ste bili uz mene, nadam se da će vam i naredne godine moj blog biti inspiracija i izvor korisnih informacija. Do tada vas ostavljam sa kolažima manikira iz 2014. godine i prazničnim videom o decembarskim novitetima.

This year was marked by numerous cooperations, so therefore I particularly would like to say thanks to Ivana from the serbian lifestyle portal Mogu ja to sama (click!), then to the site Born pretty store (click!), with whom cooperation started in this time last year and still continues, then to short, but nice cooperations, with serbian distributors of Deina (click!), Eveline (click!) and Classics (click!) nail polishes. Finally, one special thanks go to Sephora perfumery (click!) for beautiful gifts I received in october and november. This time I would like to mention Aleksandra from Kreativan nakit (click!), because I`ll always remember the exchange with her (click!).
I`m proud that my effort and work on this blog remained remarkable, because that`s a sign to me personally that I`m on the right track.
I`m super glad that in this year my youtube channel (click!) experienced a rise in the ratings, I will try to keep that in the upcoming year. In that regard, I would especially like to say thanks to Vina (click!), whose approval meant a lot to me.  
I don`t want to miss Vedrana (blog Cajka`s claws and all their colors - click!) as a blogger who became my favorite blogofriend, because we have become a regular mutual blog companions. 
I also would like to thank all regular companions, both here on the blog, and on other social networks, and those which I would set aside and particularly say special thanks are Đurđica Jovanović, Milica Milošević, Jasmina Stanković DeCuir, Jovana Veljkov, Amra Lugonić, Aleksandra Nikolić and Dragana Popović.

Thank to you too, for being with me, I hope that my blog will be an inspiration to you all and a source of useful informations next year. Until then, I leave you with these collages of manicures from 2014 and a holiday video about december new in.


Kolaži manikira 2014
Collages of manicures 2014




























Da li vam se neki posebno dopada?
Do you like any of them?

Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.