Skip to main content

Trenutni tretman mojih noktiju #2 Rosewater, Avon višenamenski balzam, Eveline 8u1 (video)

Dugo nisam pisala na blogu o tome kako brinem o svojim noktima, pa sam odlučila da podelim sa vama moj trenutni tretman ruku, noktiju i zanoktica. Detaljnije o proizvodima koje koristim pričala sam u videu koji možete pogledati ispod ovog teksta.
It`s been a long time since I wrote on the blog how I take care of my nails, so I decided to share with you current treatment of my hands, nails and cuticles. More details about the products that I use I already told in the video which you can watch below this text. (*serbian language only!)


Najbitnija promena u mojoj rutini je što sam uvela dubinski (noćni) tretman ruku (pakovanje), o kojem sam detaljno pričala u videu i demonstrirala kako taj tretman izgleda tokom nanošenja. Tu promenu potpomogla je divna Vina (klik!). 
Iako sam već uveliko prešla na druge kreme, Rosewater body lotion, britanske kompanije Crabtree & Evelyn, je postala moja miljenica. Nisam sigurna da li su dostupni u Srbiji, jer fejsbuk odbija da posetim Crabtree & Evelyn Beograd stranicu (https://sr-rs.facebook.com/Crabtree.Evelyn.Beograd). 
Svoj primerak sam dobila iz inostranstva. Ovaj losion za telo zamišljen je tako da se može upotrebljavati i kao krema za ruke. Taj posao obavlja fantastično. Sadrži glicerin, šea puter, bademovo i kokosovo ulje, a ispod možete detaljnije videti sastav.

The most important change in my routine is that I began with deep (night) treatment of my hands, about which I spoke in details in the video and demonstrated how this treatment seems during application. This change was supported by wonderful serbian youtuber Vina Živković (click!). 
Even though I already moved on to other hand creams, body lotion Rosewater, by British company Crabtree & Evelyn, has become my favorite. I'm not sure if they are available in Serbia, because Facebook is refusing to visit Crabtree & Evelyn Belgrade page (https://sr-rs.facebook.com/Crabtree.Evelyn.Beograd). 
I got mine from abroad. This body lotion is designed to be used as a hand cream. It is fantastic. Contains glycerin, shea butter, almond and coconut oil, and below you can see more detailed ingredients.

Odlično oporavlja ispucale delove kože, a zanoktice potpuno hidrira i otklanja. Dopada mi se što je potrebno naneti vrlo malu količinu kako bi se ruke hidrirale, a naročito mi se sviđa što je masna i što dubinski neguje. Koristila sam je mesec dana i za to vreme sam potpuno oporavila kritične zanoktice, koje su zbog hladnoće ispucale i postale bolne.

It recovers chapped skin areas great and fully hydrates cuticles and, as a final step, removes them. I like that you need to apply a very small amount on hands for hydrating, and I especially like that greasy effect. I used it for a month and during that time I fully recovered my critical cuticles and cuticle area, which were cracking due to cold weather and became painful.



Maslinovo ulje i višenamenski balzam sa pčelinjim voskom iz Avona takođe su postali deo svakodnevne rutine, o čemu sam detaljno pričala u videu.

Olive oil and  beeswax multipurpose balm from Avon also became part of my daily routine, I spoke about them in the video.




Za kraj, Eveline 8 u 1 tretman za nokte na bazi formaldehida uspešno oporavlja kratere koji su se pojavili na noktima, a možete ih videti u videu. Ojačao je moje nokte nakon dve nedelje korišćenja. Iako ima oštar, po malo neprijatan miris, ovo je najbolje sredstvo za oporavak noktiju koje sam do sada imala priliku da probam. Beličaste je boje i može odlično služiti kao baza pre nanošenja laka.

At the end, Eveline 8 in 1 nail treatment based on formaldehyde is successfully recovering "nail craters" that have appeared on my nails, and you can see them in the video. It strengthened my nails after two weeks of use. Although it has a sharp, a little unpleasant odor, this is the best product for nails recovering that I have had the opportunity to try. White in his base, it can perfectly serve as a base before applying varnish.

























Da li ste probale neki od ovih proizvoda i imate li svoje favorite?
Have you tried any of these products and do you have your own favorites?

Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.