Skip to main content

Essence Show your feet #16 Miss Lavender

Ljubičasti period je, nadam se, iza mene. Ne bi valjalo da mi dosadi jedna od omiljenih boja. Danas za vas imam ulov sa sajta Moje krpice.rs, iz Essence kolekcije koja, nažalost, više nije dostupna u prodaji, ali putem interneta sigurno možete doći do svog primerka.

Violet period is, hopefully, behind me. It wouldn`t be nice if I get bored of one of my favorite colors. Today, I've got for you a catch from the site My krpice.rs, from the Essence collection which, unfortunately, is not available anymore, but on the Internet you can surely reach your copy.



Unapred se izvinjavam ukoliko vam smeta količina ulja za zanoktice na fotografijama, bile su problematične. Show your feet je vrlo interesantna Essence kolekcija, bogata prolećnim i letnjim nijansama, od žute, preko pink, do plave i ljubičaste - izbor za svakog. 
Miss Lavender sam odabrala iz prostog razloga što nemam lak u boji lavande, iako tu nijansu zaista volim. Kao prvenac, pokazao se izuzetno dobro. Pigmentovanost ovog laka nije savršena, ali je dobra. Ipak, nije mi najjasnije zašto i pored dobre četkice ostavlja prozirna mesta nakon prvog sloja. Drugi sloj je neophodan, što zbog prozirnosti, što zbog intenzivnosti boje.
U pitanju je krema sa staklastim sjajem tj. porculanskom završnicom. Takva završnica čini ovu nijansu laka savršenim, jer me je podsetio na one starinske porculanske ukrase. Suši se prosečnom brzinom, ali izuzetno je postojan, na mojim noktima je izdržao više od četiri dana.
Fotografije, dva sloja laka bez nadlaka, direktna dnevna svetlost.



I apologize if you dislike the amount of cuticle oil on photographs, my cuticles were problematic. Show your feet is very interesting Essence collection, rich by spring and summer shades, from yellow, to pink, to blue and violet - the choice for everyone. 
The reason I`ve chose Miss Lavender is because I don`t have a polish in lavender color, although I really love this shade. As a debut, proved to be very good. Pigmentation of this polish is not perfect, but it`s good. However, it's not clear why, despite good brush, polish is roof after the first layer. The second layer is necessary, because of the transparency and because of the intensity of color. 
It is cream with a glassy or porcelain finish. This finish makes this shade perfect, because it reminded me of those old-fashioned porcelain ornaments. It dries in average speed, but is extremely durable, for my fingernails has served more than four days. 

Photos, two coats of varnish without topcoat, direct daylight.







Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.