Skip to main content

Essence #129 The boy next door


Retko nanosim plave lakove, ali kada nalakiram jedan, zadesi me prava plava manija te ih lakiram non stop. U tom duhu, danas vam predstavljam Essence #129 The boy next door, predivan plavi safir.

I don`t wear blue nail polishes very often, but once I polish my nails blue it becomes a real blue mania, so I put blue on my nails non stop. Going with this flow, today I represent Essence #129 The boy next door, a beautiful blue sapphire.



Do sada nisam probala ni jedan Essence lak koji je ovako gust i pigmentovan, kao što je to The boy next door. Zaista, ovaj lak zaslužuje mnogo veću pažnju od one koju je dobio. Dok nisam kupila ovaj lak imala sam velikih problema da pronađem safir plavi lak po povoljnoj ceni, stoga vam savetujem da ga kupite dok se još uvek može pronaći na policama u drogerijama. Kupila sam ga u martu, na sniženju za 139 rsd u Lilly-ju.
S obzirom na to da ima završnicu zagasite/matirane folije, vrlo se ujednačeno nanosi i ne ostavlja previše vidljiv trag kuda je prolazila četkica. Pokriva u jednom sloju, iako na fotografijama imam dva. U hladu je zagasito kraljevsko plava, pri čemu safir plavi podton samo svetluca i slabo se nazire (na direktnoj svetlosti, a posebno na suncu, odsjaj safira je vrlo upadljiv, čak neonski u nekim momentima). 
Lak je vrlo glamurozan i nesvakidašnji, pa ga svrstavam u one koje slobodno možete nositi za posebne prilike.
Poslednje dve fotografije su zabeležene u hladu, dok su ostale na suncu.

I have not tried any of Essence nail polishes that is so thick and pigmented, as the The boy next door is. Indeed, this nail polish deserves much more attention than he received in the blogosphere. Until I bought this polish, I had great trouble finding a sapphire blue nail polish which will be afordable, so I advise you to buy it while you still can found it on the shelves in drugstores. I bought it in March, on sale for 139 serbian dinars.

Having in mind that finish is like matted foil, it can be uniformly applied but it leaves a little visible trace of where the brush passed. It covers in one coat, although I have two on these photographs. In the shade this is a dark royal blue, while the sapphire blue undertone just flashes a little bit (in direct daylight, especially on the sun, sapphire undertone is very striking, even neon at some point). 
This polish is very glamorous and unusual, I would classify it as the ones that you can wear for special occasions. 
The last two photographs were recorded in the daylight shade, while others are captured on the sun.









Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.