Skip to main content

Blogofot #Avgust `14

Ovaj mesec bila sam i previše zauzeta fakultetom da bih se posvetila blogovanju u potpunosti. Srećom, čekali su vas unapred pripremljeni postovi, koje sam ja u periodu krajem jula i avgusta jednim klikom objavljivala. Hvala blogeru na patentiranoj opciji da se čuvaju iskuckani članci.
This month, I was too occupied with faculty so I wasn`t dedicated to blogging as I usually am. Fortinately, a lot of pre-prepared posts has waited for you, so in period of late july & august I published posts in just one-click. Thanks to blogger on patented option to keep drafts.


Kako pravila opterećenosti fakultetom nalažu, u video sa novitetima sam ubacila Flormar lak #424, koji je zapravo bio junski novitet (!?), a izostavila sam dva laka koja sam dobila sa letovanja iz Turske. Da, toliko sam opterećena i zaboravna, ali i simpatična sama sebi. Elem, svakako možete videti fotografije sa (pravim) novitetima ispod.

As the rules of "faculty workload" require, in the video with august new in I recorded Flormar nail enamel #424, which was actually the June newbie (!?), and, also, I left out the two polishes that I got from a summer vacation from Turkey. Yes, I was so burdened and oblivious, but king of cute to myself. Anyway, surely you can see photos of the (real) new in below.


China Glaze White on white već duže vreme želela sam da probam, a onda mi se ukazala prilika da ga kupim na prodajnom mestu Alexandar kozmetike u centru Novog Sada (u blizini katedrale, odmah pored Lilly drogerije). Jedva čekam da ga testiram. Cenu, na veliku žalost, nisam zapamtila, pa bih zamolila ako neko iz NS pročita ovo, da prokomentariše ispod članka, bila bih zahvalna.
U Lilly drogerijama pojavili su se novi lakovi Sixteen cosmetics, po ceni od 230 rsd, a moj izbor bio je pastelno zeleni lak #475, čija recenzija sledi uskoro.
NOTE nail enamel su turski lakovi, koje sam dobila na poklon iz Turske. Boje su fantastične i čekam prve jesenje dane kako bi ih testirala. Svetliji je #15 Caramel, a tamniji #21 Berry Chocolate
Sally Hansen #640 Plum Luck dugo je bio usamljen u mojim omiljenim predmetima sa sajtu Moje krpice.rs. Nisam ni sanjala da će ga kupiti upravo moja sestra, a onda me je obradovala sa njim za rođendan.
Stigle su mi prve pločice za pečatiranje sa sajta Born Pretty Store.com, jer od ovog meseca, pored bloga, sarađujem sa njima i preko YouTube kanala, pa ću verovatno češće dobijati stvarčice za recenziju. Isprobaću ih vrlo uskoro.
Poslednje tri stvari kupila sam kod lokalnih Kineza, vrlo povoljno. Kutija sa pregradama mi je bila preko potrebna za odlaganje cirkona i ostalih sitnica, pa me je obradovalo kad sam je ugledala. Košta 150 rsd, dok je dublja kutija sa malo više pregrada bila 250 rsd. Drveni štapići za potiskivanje zanoktica (kod inostranih blogerki poznatiji kao orange sticks for cuticles), vrlo praktični za održavanje zanoktica. Na kraju, nisam mogla da obiđem ove šljoke, jer imam u planu neko mućkanje mog prvog topera, ali ne znam tačno kada ću to učiniti. Cena celog pakovanja je 150 rsd.


I wanted to try China Glaze White on white for a long time and then I got the opportunity to buy it. I can not wait to test it. 
In drugstores have emerged new varnish line named Sixteen cosmetics, priced 230 serbian dinars, and my choice was pastel green polish # 475, which follows the review soon.
NOTE nail enamel are Turkish varnishes, which I got as a gift from Turkey. The colors are fantastic and can not wait the first autumn days to get them tested. Brighter is # 15 Caramel, a darker # 21 Berry Chocolate. 
Sally Hansen # 640 Plum Luck has long been lonely in my favorite items on the site My krpice.rs. I never dreamed that my sister would buy it, and then I was extremely happy when she gifted to me on my birthday. 
First stamping plates has arrived to me from Born Pretty Store.com site, because from now on, between the blog, I`ll cooperate with them through my YouTube channel, so I'm more likely to get things for review. I`ll try them very soon.
The last three things I bought at the local Chinese store, very cheap. A box with compartments I was much needed for the rhinestones and other bits and pieces, so I was pleased when I saw it. It costs 150 serbian dinars, while the deeper box with a little more compartments was 250 serbian dinars. Wooden sticks for pushing cuticles (with foreign blogger known as orange sticks for cuticles), very handy for maintaining the cuticle. In the end, I could not skip this glitter package, because I plan to shae my first topper, but I do not know when I'll do it. Price of the whole package is 150 serbian dinars.

Omiljeno ovog meseca / Favorite this month


Avgust na blogu / August on blog

Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.