Skip to main content

Kako da organizujete lakove za nokte? (neke korisne ideje)

Moj nail art kutak, fotografisan za potrebe darivanja na blogu
Make up my day (gore u neseserima, i jednim delom u prvoj fioci,
se nalazi ostala nail art oprema)
Najviše glasova u blogoanketi odneo je ovaj naslov, te danas donosim tekst na temu koja je naročito značajna za one devojke koje imaju sve veću kolekciju lakova. Navešću primere na koji način možete da prepoznajete lakove, da ih odložite, organizujete i razvrstate, iako verovatno već znate neke od odgovora. Paradoksalno je to što sam ja dosta komplikovana osoba po pitanju mog hobija, i najbolja organizacija u kojoj se ja snalazim je haos. :D Ipak, nekako sam razvila umeće kako se snaći u hrpi od skoro 300 lakova i to je ono što želim da podelim sa Vama!





  • Odlaganje lakova: Da versus Ne
Kod odlaganja lakova najbitnije je da su odloženi u adekvatnom položaju, a zatim je bitna preglednost, zato ću izneti neke od meni poznatih načina odlaganja i reći svoje iskreno mišljenje o njima.

Kutija za cipele - prvi i najjednostavniji način, sve dok je Vaša kolekcija skromna i odabrana. U potpunosti je podržavam, iz više razloga. Najpre, lakovi moraju biti postavljeni u uspravnom tj njima prirodnom položaju jer u suprotnom vremenom gube na kvalitetu svoje formule (više puta utvrdjeno, iz ličnog iskustva). Takođe, ima poklopac koji štiti lakove od spoljašnjih uticaja. Kutija za cipele zna da bude najpreglednija u odnosu na sve druge načine odlaganja, a i praktična je, jer je možete odložiti gde god želite. Prema tome, podržavam!

Izvor/Source: http://criticallyrated.com/
X Plastificirane providne kese sa zatvaranjem "na učkur", magnet ili čičak (eng. clear drawstring cosmetics bags) - Sigurno ćete znati o čemu pričam ako pomenem da se u tim kesama dobijaju kozmetički setovi. Moja sestra i ja smo pre oko 7,8 godina lakove držale u ovome, pre otkrića kutije za cipele, i to je jedan od najužasnijih načina odlaganja koje nikako ne preporučujem i ako su Vam lakovi odloženi na ovaj način, uskoro ćete ostati bez većine lakova koji su zbog nepravilnog položaja sigurno pokvarili svoju formulu. Lakovi se pronalaze tako što se istresaju iz kese, tako da preglednost nije najslavnija, a i može Vam se desiti da neprestanim lupkanjem međusobno jedna od bočica napukne i napravi ršum u celoj kolekciji (što nam se jednom desilo). Veliko ne!

Izvor/Source: http://www.bagfactorys.com
X Viseći platneni džepovi/odeljci za odlaganje kozmetičkih sredstava - Varijanta koja mi deluje rizično ali i zanimljivo u isto vreme. Rizično je ako imate više od 40 lakova odlagati ih na ovaj način (zbog težine) mada je konačna odluka na Vama. Skeptična sam jer u zavisnosti od strukture džepa lakovi mogu stajati uspravno ali i nepravilno. Sa druge strane, ponovo se može desiti da bočica pukne ili da kojim slučajem ceo viseći deo padne na pod. Takođe, ne vidim ni da li biste uspeti da steknete neku preglednost sa ovim načinom odlaganja... Ovu varijantu bih podržala za odlaganje opreme za manikir, tako da joj dajem i pozitivnu i negativnu ocenu.

Izvor/Source: http://thecurlydiaries.com/

✔ Plastificirani odeljci spojeni na više nivoa - Njihova namena i jeste za odlaganje onoga što Vam je najpotrebnije, a ne zauzima mnogo prostora, pa ih tako i moj tata kupuje za odlaganje svojih šrafova i ostale radne opreme. Jako je praktično i u poslednje vreme je sve popularnije u beauty blogosferi, pa ih čak koriste i profesionalne šminkerke za odlaganje svoje šminke kod kuće. U plastičarskim radnjama ne koštaju više od 600 rsd (6 eura), što je dobra investicija.

Izvor/Source: http://www.walmart.com/
✔ Klasične komode sa plastičnim fiokama - Kao poslednje sam ostavila moj način odlaganja. Na fotografiji s početka ovog članka možete videti kako te fioke izgledaju. Dovoljno su duboke i široke za odlaganje moje velike kolekcije. Najbolje sam uspela da se snađem sa ovim načinom odlaganja, a jedina zamerka ide na prostor koji zauzima (na to svakako utiče brojka lakova kao i skučenost mog prostora). Komoda stoji pored radijatora pa zimi imam dosta problema oko zaštite lakova, s obzirom da oni ne smeju da borave na temperaturi višoj od 26, 27 stepeni. Tada lakove koji su pri dnu fioke pokušavam da poguram napred, kako bi ih odaljila od izvora toplote. Bez obzira na sve, obožavam ih i ne bi ih menjala ni za šta (dobro, možda bih promenila njihovu boju) :D Jel imate možda neku ideju kako da to uradim?

  • Organizacija / razvrstavanje lakova: "Brend" versus boja
Prvo što Vam mogu reći je da ih možete razvrstati po: bojama i brendovima. Zapravo, to je kliše koji će Vam izneti bilo koja druga osoba ili blogerka, jer većina devojaka tako funkcioniše ukoliko imaju preveliku kolekciju bilo koje dekorative. Iskreno, ježim se od reči "brend" i celog tog rekla bih novopečenog "materijalističkog vokabulara" (ako me razumete), prema tome takav način razvrstavanja kod mene dobija jedan veliki X, što zbog moje lične antipatije što zbog očigledne nefunkcionalnosti ovog razvrstavanja, a evo i zašto. Uzmimo primer, danas želim crveni lak! Tražiću ga po "Golden Rose, China Glaze, Flormar" fioci ili po fioci "ovde su mi crveni lakovi!"? Mislim da je odgovor zaista nepotreban. I drugo, ponovo primer, ako je meni lično omiljeni crveni lak upravo onaj jedan što se veselo smeši iz "Flormar fioke", logično je da ću njega potrošiti pre nego što onaj crveni iz "neke druge fioke" ikada ugleda svetlost dana. Pa čak i ako kupujete ograničene proizvođače, smatram da je razvrstavanje po bojama mnogo bolje. Lično volim da trošim lakove polako i ravnomerno, da svaki pridobije jednako moju pažnju, tako da moj glas ide na razvrstavanje po bojama.
Volela bih da čujem Vaše mišljenje o ovome u komentarima, ne zamerite, ovo je isključivo moje mišljenje. Takođe, razvrstavanje po bojama pruža mogućnost lakšeg upoređivanja boja pa i kvaliteta lakova različitih proizvođača, pronalaženja dupea (sličnih/istih lakova) i kontrolisanja neprestane kupovine nijansi koje već uveliko posedujete (a ne možete da im odolite!)

  • Prepoznavanje lakova: Važna je asocijacija!
Čep - Više puta sam testirala sebe, tako što bih izmešala lakove po fiokama tako da se potpuno izgubim u bojama, ali ključni činilac koji me je vadio iz problema bio je čep. Tokom godina, naučila sam da prepoznajem proizvođače putem čepa i to je nepogrešiv instinkt. 
Obeležavanje čepa - Postoji trik pomoću kojeg na belim čepovima možete ostaviti trag laka i tako prepoznati o kojoj se boji radi (a proizvođača već prepoznajete!). Upravo zbog toga je organizacija po bojama mnogo praktičnija.
"Nail polish color wheel" (paleta sa veštačkim noktima) - je nešto što dosta može da pomogne i oko organizacije ali i oko poređenja više lakova. Tako na jednom mestu možete imati sve nijanse određene boje. Koliko znam, možete ih pronaći kod kineza po ceni od 50 do 100 rsd (do 1 euro) ili putem internet prodaje (čini mi se da sam videla da ih devojke prodaju na sajtu Limundo.com). Isto tako, obične tipse mogu poslužiti u istu svrhu, a i njih možete pronaći kod kineza i proći vrlo jeftino.

Izvor/Source: http://obsessivecompulsive.me
Nail polish book ili swatch papers - Za kraj sam ostavila tehniku koju koristim za organizaciju tj. pregled lakova već dve godine, a detaljno ju je opisala u svom skorašnjem videu Cute polish (klik!). Sve što Vam je potrebno je par papira i hemijska olovka, nanesete malo laka na papir (a ispod njega zapišete njegov naziv), što sam takođe odradila pregledno - po bojama. Onaj koji je potrošen iz kolekcije, dobije mali iksić u uglu. A evo i kako izgleda...



Kako vi organizujete svoju kolekciju?

*Fotografije bez mog logoa su preuzete sa interneta 
*Disclaimer: Pictures without my logo were downloded from the internet.

Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.