Skip to main content

Catrice #45 Kitch Me If You Can + video pregled

Moja drugarica D. me uvek obraduje nekim sitnicama iz inostranstva, koje mi nisu dostupne ovde u Srbiji, međutim ovaj put me je oduševila jer je poklon bio mnogo veći... Istina je da mi je kupila dva Essence laka koja sam lično naručila, ali ostalo mi je ona dokupovala kao poklon, što uopšte nisam očekivala. Skakutala sam kao malo dete! I ovako javno želim da joj se zahvalim! Prvi koji ću predstaviti je lak kozmetike Catrice i, koliko sam uspela da vidim na sajtu, u pitanju je novitet u kolekciji Ultimate Nail Lacquer za Jesen/Zimu 2013. Velika mi je čast što ga predstavljam upravo sada!

Pre svega želim da istaknem jednu zanimljivost. Naziv laka na bočici se ne podudara sa nazivom na zvaničnom Catrice sajtu (klik!). Na bočici, prva reč je ispisana kao "Kitch" (engleska reč za "kič"), dok je na sajtu "Kitsch" (nemačka reč). Proverila sam nazive na bočicama blogerki koje su već objavile recenziju ovog laka, isti slučaj kao i kod mene. 

Izvor/Source: Catrice.eu


Primetila sam da u poslednje vreme češće nanosim šljoke i mislim da se polako prilagođavam gliter lakovima, s obzirom da ranije nisam bila njihov ljubitelj. Kitch Me If You Can je bogat šestougaonim gliterima srednje veličine koji se nalaze u providnoj i gustoj bazi, koja ne dozvoljava da "jurite glitere po bočici". U bočici deluje da su gliteri ljubičaste boje, a zapravo ćete uočiti da su bledo rozi čim ih nanesete na nokat. Pored njih tu su i sitne tačkaste šljokice koje odsijavaju sve boje duge, što u opštem utisku opravdava prvu reč naziva laka :D


Iako stojim iza toga da nećete juriti glitere, već će u dovoljnoj količini uvek ostajati na četkici i biti spremni za nanošenje, nemoguće ih je naneti ravnomerno standardnim lakiranjem, već samo tapkanjem/utapkavanjem od korena nokta ka vrhu. Meni to nije smetalo. Neprijatan miris laka nisam osetila ni u jednom momentu. Četkica je pljosnata, što olakšava nanošenje glitera. Na fotografijama ispod možete videti neke od kombinacija ovog laka sa drugim bojama. Meni je najlepši sam! Šta Vi kažete?
Sve fotografije su bez nadlaka.

  • Svi Catrice lakovi imaju sedište u "COSNOVA beauty" u Frankfurtu (Nemačka) i poseduju 10 ml laka. Ista kompanija proizvodi i Essence lakove koji, zajedno sa Catrice, važe za lakove dobrog kvaliteta. Lakovi su 3-free, što znači da su u svom hemijskom sastavu oslobođeni sledećih štetnih sastojaka: formaldehida (tj. formalina), toluena kao i ftalata. Još uvek nisu dostupni na srpskom tržištu, ali ih možete kupiti u Hrvatskoj ("Kozmo" drogerije - klik!). Zvanični sajt Catrice kozmetike: http://www.catrice.eu/home.html









Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.