Skip to main content

Blogofot #Jul 2013

Nova (i jedina) rubrika na mom blogu (pored recenzije lakova i tutorijala) biće "Blogofot". Naziv sam smislila sama i iskreno se nadam da je unikatan na internetu, mada nisam proveravala. Želela sam nešto jednostavno a dovoljno zanimljivo, što će obuhvatati ono što je obeležilo mesec iza mene (po neke sitnice iz mog svakodnevnog života, a što bi bilo korisno za blogovanje), noviteti i favoriti meseca kao i retrospektiva prethodnog meseca. Ne mogu vam obećati ništa spektakularno, ali svakako neće biti dosadno! 

Ono što bih izdvojila kao favorit meseca je dijeta ujedinjenih nacija, uz pomoć koje sam za mesec dana skinula oko 3 kg.

Na internetu ćete pronaći mnogo pozitivnih ali i negativnih komentara u vezi ove dijete. Pre svega, ovo je moja prva dijeta koju držim u životu. Dok sam studirala držala sam meni sasvim pristojne 52 kile (na moju visinu je, verujte mi, i više nego dovoljno). Neaktivnost i ostavljanje cigareta je učinilo svoje, pa sam u roku od pola godine skočila na 60 kg. Dok moje društvo nije prokomentarisalo "Baš si se ubucila" ne bih ni uočila promene, jela sam kao nenormalna pa i u 1 noću. Od 5. maja sam redukovala ishranu, izbacila grickalice, slatkiše, sve sokove, jela sam dva puta dnevno, ubacivala međuobroke tako što bih jela voće (najčešće jabuke), pila sam zeleni čaj i bar 2 litre vode dnevno. Tim tempom sam do juna skinula oko 2 kile, a 1-og jula sam (zajedno sa sestrom) krenula na ovu dijetu, koju ću držati do 6 avgusta, jer tada idem na more. Juče sam se merila i imam neverovatnih 54, dakle 6 kg manje. Link na kojem se možete informisati o dijeti i videti komentare onih koji su je probali (klik) Iskreno je preporučujem, jer nije toliko bitno mršavljenje koliko redukovanje ishrane. 


1. Zeleni čaj! Preporučujem pravi zeleni čaj, na merenje, kojeg možete uzeti u svim radnjama zdrave hrane (jedna kašičica u vrelu vodu, nakon pola sata procedite i pijete).
2. Voće, voće,voće! Leto je a i zdravo je! Ne pamtim da sam u životu pojela više voća koliko u julu 2013. godine!
3. Dijeta UN


4. Od ovog meseca moje blogovanje je dobilo svoju beležnicu. U nju beležim apsolutno sve što me interesuje, pišem recenziju laka kako bih je imala sačuvanu pre pisanja posta, šta treba da kupim i probam... Vrlo je praktično i dosta pomaže ukoliko nemate vremena, a želite da ostanete prilično ažurni na blogu.
5. Jedan od favorita je i Android aplikacija Facebook Pages Menager (klik) koju iskreno preporučujem svim blogerkama koje imaju telefon sa android platformom a ujedno imaju i FB stranicu. Čim pokrenete internet, svako obaveštenje koje dobijete, telefon će vam prikazati (novi lajkovi, komentari, poruke). Praktično je ako idete na odmor a želite da ste u toku sa dešavanjima na vašoj stranici. Obožavam ovu aplikaciju!

Ako volite distopijske filmove (koje ja malo je reći obožavam!) onda preporučujem film "The Purge" (Čišćenje), i to posebno zbog tematike filma. Sama radnja je prosečno holivudska (iskreno nadala sam se malo više indie filmu), ali nećete izgubiti vreme, zanimljiv je i nesvakidašnji. A evo i trejlera:



Drugarica iz Austrije je "Podelila Coca-Cola radost" sa mnom <3

Noviteti

Ovog meseca sam "baš preterala", pa će zbog toga avgust sigurno ispaštati. Neke lakove sam dobila, neke sam kupila a evo ih na gomili:


1. Golden Rose Rich Color #08, 
2. Oriflame Growth Booster (gelirano sredstvo koje pospešuje rast noktiju)
3. Flormar nail enamel #431
4. Golden Rose with protein #318
5. Miss Sporty nail expert manicure - Calcium strength complex
6. Golden Rose Rich Color #44
7. Revlon Top Speed  #140 Guava
8. Nicole by OPI - Me+Blue
9. Nicole by OPI - Redy to Runaway Love
10. Oriflame Cuticle Remover gel
11. Oriflame Nail Protector - Instant strength and volume (najnoviji proizvod iz Oriflejmovog poslednjeg kataloga)
12. Gabrini Neon - N06
13. Flormar Supershine #50
14. Revlon #008 Powder Puff
15. Fimo stikeri za nokte (razne voćkice) - kod kineza za 100 rsd (1 euro)
16. Sally Hansen Diamond #470 Black Tie
17. Dobila sam ovaj prelepi parfem Donna Karan New York - Golden Delicious. Detaljnije možete pogledati ovaj link (klik!)

I za kraj, šta sam sve lakirala ovaj mesec!
Jedino što nedostaje mozaiku je Sally Hansen Diamond #470 Black Tie
a kasno sam videla da je izostao...

Šta je vama najlepše?

Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.