Neon apple, please!

U par fotografija predstaviću pravi letnji neon manikir! Nadam se da ću jednom prilikom pokazati i originalnu nijansu ovog zelenog laka (bez podloge), ali ovog puta Gabriniju iz Summer Edition kolekcije je kao baza poslužio kreč beli Flormar iz seta za francuski manikir (kojeg  sam do sada već par puta hvalila, jer ga obožavam!)
Za promenu, pozirala sam sa jabukom i ovako razdragani fotoset mi je zaista drag i uvek će me podsećati na ovo leto. U pitanju su Gabrini Summer Edition M104 i Flormar #310. Mana Gabrini laka je što pravi mehuriće, pogotovo na visokim temperaturama. Šteta, jer je dosta pokvario ove izvanredne slike. Flormar sam upotrebila jer je neon boja mnogo intenzivnija kad se nanese bela baza (što i same znate). Nanela sam jedan sloj belog i jedan sloj zelenog laka, a na fotografijama nemam nadlak.






Labels: , , , , ,