Skip to main content

Gabrini Summer Edition collection - moje misljenje

Ne posedujem celu kolekciju, ali vrlo rado ću pisati o onim lakovima koje sam kupila, a deo su Gabrini - Summer Edition. Pored standardne multivitamin kolekcije, Gabrini (klik!) je plasirao i mnoge druge, Diamond, Neon, Elegant, kao i Summer Edition, paletu intenzivnih - jarkih i veselih letnjih boja, koje neminovno privlače svoje kupce. To je ujedno i jedini adut kompanije u vezi ovih lakova.


Možete ih kupiti gde god da provirite: kod uličnih prodavaca, na pijacama, u radnjama "mešane robe" (čak sam ih videla i u Crnoj Gori, na primorju, u radnjama sa suvenirima), u podzemnim prolazima (na primer: prolaz kod Zelenog venca, gde sam ih najčešće uzimala), a od skoro su se masovno pojavili u kineskim radnjama (!?). Koliko znam, ovo je turska kompanija (kao i Golden Rose) i nije mi baš najjasnije kako niti zašto su se pojavili u radnjama kineske robe, dok se, sa druge strane, ne mogu kupiti u parfimerijama. Jedno je sigurno, ovo je kraj moje kupovine Gabrini lakova.

Cela kolekcija ‚‚Summer Editiom‚‚
Preuzeto sa interneta
Prikupljanjem lakova i lakiranjem noktiju se intenzivno bavim od svoje 17, 18 godine i moram naglasiti da za ovaj vremenski period nisam probala lošije lakove od ovih (pri tom mislim na Summer Edition kolekciju). Pitaćete me verovatno: "Pa šta si ih onda ovoliko nakupovala?" a odgovorila bih: zbog divnih boja, koje koristim za nail art. To je bilo primarno kod moje kupovine, jer za cenu od 90 rsd (0,9 eura) dobijam sjajne štraftice, tufne i ostalo (zašto bih u te svrhe koristila kvalitetnije lakove, kad mogu i ove?)
Desilo se, međutim, u par navrata da nisam stigla da nalakiram nokte, a da mi je Gabrini, u žurbi, bio prvi lak - na dohvat ruke i tako sam ih lakirala i po prvi put ih doživela kao jako loše lakove (inače, nisam imala običaj da ih lakiram "do nokta" - uvek su mi služili ili kao lak za ukrašavanje ili kao "lak za preko nekog već nanetog laka").
  • Zašto su loši? Jer se suše dugo, imaju neprijatan miris (što je i "najnebitnija mana", u odnosu na ostalo), ponekad imaju jako lošu četkicu (jer sa ovim lakovima se nikad ne zna kada ćete dobiti dobru, a kada faličnu četkicu), nakon određenog vremena se zgrušavaju, a malo pre pisanja ovog članka je jedan završio u smeću, jer se u potpunosti zgrušao i "zacementirao" četkicu, toliko da nisam uspela ni da otvorim bočicu. Ostaćete bez ovog laka već nakon prvog potapanja ruku u vodu, a otpada u jednom komadu sa nokta (koliko god to morbidno zvučalo), kao kada skidate foliju sa ekrana novog telefona (tako se ljušti - u jednom komadu). Takođe, nakon njihovog nanošenja javljaju se mehurići i ostale nepravilnosti, odmah nakon sušenja. U pitanju su izuzetno loši lakovi, ali "koliko para toliko muzike". Sa druge strane, za crtanje po noktima su uvek dobro poslužili.

Pošto sam dosta uvećala svoju kolekciju lakova, vreme je da se "oprostim" sa Gabrini lakovima (u smislu da ću ove iskoristiti do kraja, ali ih više neću kupovati). U to ime spremila sam i pregled svakog laka pojedinačno, a možete ih videti kako izgledaju na fotografijama dole. Pogađate: oljuštili su se isto to veče, sve do jednog... Lično, mnogo volim nijanse M105 i M107 i samo bih ta dva laka, uz pomoć neke magije, pretvorila u kvalitetnije :( 


m101 - limeta žuti, dosta vodenast i slabo pigmentovan; prvi sloj ostavlja linije i ćelava mesta - za dobru pokrivenost treba naneti jedan i po sloj; sporo se suši
m103 - limun žuti, za njega važi isto što i za M101; pored toga, kod njega se javilo najviše mehurića, po celoj površini nokta.
m104 - neon zeleni, koji sam koristila u članku Neon apple, please!; vrlo intenzivna boja, pokriva u jednom sloju, ali se javljaju mehurići
m105 - maslinasto zeleni, moj omiljeni u kolekciji i jedini lak koji sam, bez obzira na nekvalitet, više puta nosila; super pigmentovan, pokriva u jednom sloju a mehurići izostaju.
m107 - svetlo plavi, sa blagim zelenim podtonom, takođe jedan od favorita, pigmentovan ali ne pokriva u jednom sloju.
m109 - indigo ljubičasti, pokriva u jednom sloju
m110 - ljubičasti, najkalitetniji u celoj kolekciji, pored M105; pigmentovana krema, pokriva u jednom sloju, bez mehurića
m111 - teget plavi, po formuli se izjednačava sa M109
m113 - narandžasti, odlično se pokazao, lepše izgleda na noktu nego u bočici a izjednačavam ga po formuli sa M110 i M105
m118 - fuksija pink, jako lepa boja koja najlepše izgleda na noktima u odnosu na sve ostale, ali se ne izdvaja po formuli, sličan je M109 i M111


A evo i nekih pitanja koja me interesuju, pa mi odgovorite bar na neka od njih:
(Malo ogovaranja lakova za kraj nije na odmet!)

Da li imate lakove iz ove kolekcije i koje su to nijanse? Koja od ovih nijansi je najlepša lično Vama?
Ako ih niste nikada kupovale, koji su razlozi nekupovine?
Koji su najlošiji lakovi u vašoj kolekciji i zašto??

Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.