Boyfriend #TAG a.k.a. Decko odgovara na pitanja o kozmetici

Kako sam imala prijemni za master sutradan, htela sam malo razonode, bilo šta što će me opustiti i nasmejati - tako sam odlučila da mu postavim ova pitanja koja spadaju u blogerski #boyfriend tag. Smejala sam se slatko momcima drugih blogerki, pa sam odlučila da se zabavim i sa mojim dragim. Mi im postavljamo tipična pitanja u vezi sa kozmetikom - a oni odgovaraju (ili bolje rečeno pokušavaju da odgovore) :D

Moram samo da napomenem da je on programer CNC mašina tj. mašinski inženjer, i vrhunski poznavalac engleskog jezika (gleda serije i filmove bez prevoda), pa je na većinu pitanja odgovarao donekle logički (onako kako zvuči na engleskom, samo je prevodio na srpski), mada ima i par "bisera" :D



Bilo je zabavno, a nadam se i vama dok ste čitale!!!

Labels: