Skip to main content

Blogofot #Septembar #Oktobar `14 (video)

Kao što možete videti, ovi noviteti se odnose na dva meseca koja su za nama, a septembar sam preskočila iz prostog razloga što nisam imala količinski dovoljno noviteta kako bih im posvetila ceo članak. Danas vam pišem o novitetima koji su stigli u moj posed poslednjih dva meseca.
Detaljnije možete videti kako proizvodi izgledaju u videu koji sam pripremila za vas, a sada sledi kratka priča o njima.

As you can see, these newbies are related to the two months which are behind us, and in september I skipped this kind of post simple because I didn`t have enough quantity of innovations in order to devote full article. Today I write about new in, which came into my possession last two months. 
You can see how the products look like in the video that I have prepared for you, and what follows is a short story about them.


U septembru sam kupila svoja prva dva Golden Rose Color Expert laka, i odabrala sam dve neobične boje koje ne posedujem u kolekciji, što se naročito odnosi na ljubičastu nijansu. Jedan od njih sam već recenzirala (ovde).
U Lilly drogeriji na Galenici u moju šoping korpu ušunjao se Rimmel Lycra Pro - Punk Rock iz Kate Moss kolekcije koji je tada bio na sniženju, a njegovu recenziju ste mogle pročitati (ovde).
Poslednji septembarski novitet je proizvod za negu noktiju Miss Sporty 5in1 Care Action, moji utisci su za sada i više nego pozitivni.
Oktobar je počeo sa mojim već standardnim svraćanjem u lokalnu kinesku prodavnicu u kojoj kupujem ukrase za nokte, gde sam kupila kratku i tanku konusnu četkicu za crtanje detalja, trakice za nokte, a tamo su mi se dopali i zanimljivi crveni, beli i plavi gliteri koji su istovremeno izmiksovani sa belim i crnim gliterom, što će biti zanimljivo za neki patriotski manikir.
Usledela je kupovina tri Catrice laka sa sajta Moje krpice.rs od više puta proverenog prodavca Andrijane, koju od srca preporučujem (klik!), a to su #740 King Of Greens, #720 Bruno Brownani i #280 London`s Weather Forecast.
Onda me je moja jača polovina sa poslovnog puta iz Španije obradovala sa dva Kiko laka, a kao da me je pitao koje sam želela, #330 Lilac i #344 Light Misty Green.
I, za kraj meseca, Marko iz Sephore me je obradovao divnom pošiljkom koja je sadržala Ciaté Caviar Manicure Luxe set, kao i Andrea Fulerton ukrase za nokte, jedva čekam da ih sve testiram.

In september, I bought my first two Golden Rose Color Expert nail polishes, and I chose two unusual colors which I do not possess in my collection, which is especially true for purple one. One of them I've already reviewed (here). 
In my shopping chart there was Rimmel Lycra Pro - Punk Rock from the Kate Moss collection which was then on sale, and the review you could read (here). 
Last september's newbie is a product for nail care Miss Sporty 5in1 Care Action, my impressions are far more than positive. 
October began with my standard tour to a local Chinese store where I bought decorations for nails, a short detail brush, nail art tape, and there I liked red, white and blue glitter which is premixed with white and black glitter, that will be interesting to use for some patriotic manicure. 
Then I bought three Catrice nail polishes from local site, # 740 King Of Greens, # 720 Bruno Brownani and # 280 London`s Weather Forecast. 
Then my stronger half from a business trip to Spain rejoiced me with two Kiko nail polishes, all by my taste # 330 and # 344 Lilac Light Misty Green. 
And, for the end of the month Marko from Sephora wonderfully surprised me with package containing the Ciaté Caviar Luxe Manicure set, as well as Andrea Fullerton nail decorations, can not wait to test them all.

Septembar i oktobar na blogu
September and october on blog









Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.