Skip to main content

Golden Rose Color Expert #62

Srebrni lak je nešto zaista vredno pažnje i smatram da svaka devojka treba da ga ima u kolekciji, iako nije boja za svaki dan. Golden Rose Color Expert kolekcija je u svoje redove uvrstila i jedan metalik srebrni lak.

Silver nail polish is something that is truly worht of attention and I think that every woman should have it in her collection, although it`s not a color for every day. Golden Rose Color Expert collection included in their ranks one metallic silver lacquer.



Nisam imala visoka očekivanja od ovog laka jer znam da Golden Rose nikada nije bio majstor za pravljenje folijastih završnica. To se pre svega odnosi na njihove srebrne, zlatne i bronzane nijanse sa folijastom završnicom iz "with protein" kolekcije. Takođe, srebrni Golden Rose with protein #303, najpribližniji današnjem laku, posedovao je i previše krupnog srebrnog štasa, koji je zbog visoke gustine laka ostajao na zidovima bočice, dok se na noktu ta srebrna boja sušila vrlo dugo i bila neprivlačna. GRCE je mnogo bolje izmiksovan, tako da je štras izjednačen, a formula je ređa i mnogo lakša za aplikaciju. U tom smislu mi je drago što Golden Rose misli na svoje potrošače i što je napredovao korak dalje. 

I hadn`t high expectations from this nail polish because I know that Golden Rose has never been a master at making the foil finish. This is primarily related to their silver, gold and bronze shades with foil finals of "with protein" collection. Also, silver Golden Rose with protein #303, the closest today's nail polish, has a too big silver shimmer, which has due to the high density of polish remained on the walls of the bottle, while on the nail that silver color has dried very long time and was not attractive at all. In this sense, GRCE is much better premixed so shimmer is balanced, a formula is less thick and it`s much easier for the application. In that sense, I'm glad Golden Rose thinks of its consumers and has progressed further.

Dva sloja/Two layers Golden Rose Color Expert #62

Color Expert lakovi su deo nove Golden Rose kolekcije, poseduju 10.2 ml i široku četkicu srednje veličine. Zanimljivo je da ne ostavlja trag kuda je prolazila četkica, s obzirom da je to uobičajeno za ovakvu formulu laka. Pokriva nakon prvog sloja, ali je boja izjednačena tek nakon drugog. Slojevi se suše prosečnom brzinom. Dopada mi se što je završnica više metalik nego biserna. Ako želite alu-folija srebrnu završnicu, kupite ovaj lak.
Na noktima imam tri vrlo tanka sloja laka, bez nadlaka. Sve je fotografisano na dnevnoj svetlosti. Poslednja fotografija je poređenje sjajne i mat završnice.

Color Expert varnishes are part of the new Golden Rose collection, they own 10.2 ml and a broad brush of medium size. Interestingly, it`s non-marking, which means you can`t see where the brush passed when you apply it, as it is usual for this polish formula. Covers after first layer, but the color is equalized only after the second. The layers are dried at an average speed. I like that finish is more metallic silver then pearly silver. If you want aluminum foil silver finish, buy this polish. 
I have three very thin coats of lacquer, no top coat. All photographed in daylight. The last photo is a comparison of shiny and matte finish.










                              Tri sloja laka bez nadlaka                 Tri sloja sa Miss Sporty Check Matte matirajućim nadlakom
                           Three layers without a top coat                             Three layers with Miss Sporty Check Matte to coat                                  

Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.