Skip to main content

Moja kolekcija cetkica za nail art! Koja cemu služi i primer upotrebe lepezaste cetkice + video tutorijal

Video tutorijal snimljen je sasvim spontano, nakon što sam došla sa fakulteta i probala Golden Rose Matte Top coat, za kojeg nisam znala ni da postoji i svoje vidno oduševljenje podelila na Instagramu (klik!). Odmah sam ga testirala, a usput sam snimila svoju kolekciju četkica, jer sam skoro dobila pitanje da li mogu da objasnim koja četkica čemu služi? To nisam učinila u videu, ali ću učiniti u ovom članku.

Ovo je moja kolekcija i nije potpuna, jer su se dve četkice zagubile (Essence četkica za tanke linije i još jedna slična) i nigde ne mogu da ih pronađem, a jedan deo nisam uslikala iz prostog razloga što te četkice ne koristim često (neke čak nisam nikada koristila) i te sam većinom lično napravila za korišćenje akrilnih boja. Čuvam ih u staklenoj čaši (prikazana u videu ispod).



Ovo je video u kojem možete videti moju (nazovi skromnu) kolekciju četkica 


Koja čemu služi? Osnovne četkice za nail art

  • Lepezasta četkica (eng. Fan brush) vrlo je zastupljena u nail art-u, jer ima par značajnih primena. Prvu možete pogledati u tutorijalu koji sledi u videu nakon prikazivanja kolekcije. Takođe, sa njom se vrlo lako postiže gradijent efekat (ukoliko vam je težak i ne možete da ga savladate), a isto tako je značajna za posipanje glitera po noktima (praktično, jedini alat koji omogućava lakši rad sa gliterom i šljokicama).
  • Četkice za "One stroke" tehniku, sa ravnom ili sečenom (konusnom) ivicom (eng. Flat brush / Flat angled brush) - One stroke tehniku pokazala sam u jednom od skorašnjih videa (ovde!), a za početne korake pogledajte i stari video sa starog kanala (ovde!). U zavisnosti koje veličine cvet želite da izradite, koristićete četkicu sa ravnom (veliki cvet) ili konusnom ivicom (mali cvet). Obično koristim sa ravnom ivicom, jer mi je ona lakša za rukovanje (moje akrilne boje su lošeg kvaliteta i praktično ne mogu ništa da uradim sa konusnom ivicom).
  • Tačkalica (eng. Dotting tool) (nepravedno, u domaćim internet krugovima, krštena i kao "heklica") - služi za izradu tačkica na noktima, i za mene je najbitnija alatka za nokte. U setovima se obično nudi tačkalica za sitne tačke (jednostrana je i veličine kao nešto deblja igla), ali van setova možete pronaći i neku dvostranu tačkalicu za pravljenje većih i manjih tački. U videu sam navela gde sam kupila svoju. Mnoge devojke je nazivaju heklicom. Heklica je alatka za heklanje (logično) i ne znam kojom je magijom dospela u nail art vokabular. 
  • Kratka četkica za detalje (eng. Detail brush) - kao što i sama reč kaže, pomaže vam oko izrade pojedinih sitnijih detalja. Kada se potopi u lak (ili se pokvasi vodom) je mnogo tanja nego što u videu deluje. *U nekim drugim setovima četkica za detalje je još tanja i sitnija u odnosu na četkicu iz mog seta.
  • Duga tanka četkica (eng. Striping brush) - na drugoj fotografiji prva četkica sleva, izuzetno značajna u mojoj kolekciji i često korišćena, što ste verovatno primetile u tutorijalima. Služi za izradu dugih štrafti na noktima, izradu geometrijskih oblika, za isticanje smajli linije pri izradi francuskog manikira i za sve ostalo gde je potrebna izrada duge, tanke linije.
  • Četkica pod nagibom - jedina koju nikada nisam koristila, a pomaže pri izradi sitnih detalja na teško dostupnim mestima (u teško dostupnom uglu nokta), i iz tog razloga je metal savijen i pod uglom, jer je namera da olakša težak posao. Meni, do sada, nije bila od koristi. Isto tako, ne razumem postojanje ove četkice. Možda će devojke koje se bave nadogradnjom noktiju i radom sa akrilom imati neki odgovor za mene, pošto za ukrašavanje prirodnih noktiju ne vidim svrhu postojanja ove četkice u setu (šta više, nikada nisam videla ni jednu blogerku da je koristi).
Podsetnik
Ukoliko želite da osvojite set od 7 četkica za nail art (sa slike ispod), pridružite se nagradnoj igri koja je u toku na mom blogu! >>> http://bydanijela.blogspot.com/2014/01/500-fb-pratilaca-60000-pregleda.html



To bi bilo sve! Nakon toga sam pomoću lepezaste četkice
odradila ovaj snežni-olujni manikir! Evo i par fotografija...




Koje četkice od gore navedenih posedujete? Da li koristite nešto kao zamenu za četkice?

Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.