Moja kolekcija cetkica za nail art! Koja cemu služi i primer upotrebe lepezaste cetkice + video tutorijal

Video tutorijal snimljen je sasvim spontano, nakon što sam došla sa fakulteta i probala Golden Rose Matte Top coat, za kojeg nisam znala ni da postoji i svoje vidno oduševljenje podelila na Instagramu (klik!). Odmah sam ga testirala, a usput sam snimila svoju kolekciju četkica, jer sam skoro dobila pitanje da li mogu da objasnim koja četkica čemu služi? To nisam učinila u videu, ali ću učiniti u ovom članku.

Ovo je moja kolekcija i nije potpuna, jer su se dve četkice zagubile (Essence četkica za tanke linije i još jedna slična) i nigde ne mogu da ih pronađem, a jedan deo nisam uslikala iz prostog razloga što te četkice ne koristim često (neke čak nisam nikada koristila) i te sam većinom lično napravila za korišćenje akrilnih boja. Čuvam ih u staklenoj čaši (prikazana u videu ispod).



Ovo je video u kojem možete videti moju (nazovi skromnu) kolekciju četkica 


Koja čemu služi? Osnovne četkice za nail art

Podsetnik
Ukoliko želite da osvojite set od 7 četkica za nail art (sa slike ispod), pridružite se nagradnoj igri koja je u toku na mom blogu! >>> http://bydanijela.blogspot.com/2014/01/500-fb-pratilaca-60000-pregleda.html



To bi bilo sve! Nakon toga sam pomoću lepezaste četkice
odradila ovaj snežni-olujni manikir! Evo i par fotografija...




Koje četkice od gore navedenih posedujete? Da li koristite nešto kao zamenu za četkice?

Labels: , , , , , , , , , ,