Skip to main content

Deina lakovi za nokte, 107 nijansi (video pregled) + recenzija #39 i 94 +NAGRADJIVANJE (ZATVORENO)

Pre mesec dana obradovao me je e-mail u kojem je "Dist net" iz Vršca - distributer turskog brenda Deina - izrazio zahvalnost nakon što sam objavila recenziju pastelno zelenog laka Deina #84, u septembru prošle godine, koji se većinom bazirao na kritici istog. Pomenuti članak možete pročitati ovde (klik!). Kao uvod u priču moram takođe istaći da sam nakon testiranja nekoliko lakova shvatila da su u pitanju vrlo kvalitetni lakovi, s obzirom na cenu od samo 120 rsd, i da njihovo vreme tek dolazi. 



Instagram.com/danvoj
Bez obzira na to što nisam imala najsjajnije iskustvo sa prvim Deina lakom (#84), nakon određenog vremena odlučila sam da kupim još dva laka, a sliku sam tada podelila na Instagramu (klik!). Slučajnost, nakon samo nekoliko dana dobila sam gore pomenuti e-mail i tako sam postala bogatija za još 107 Deina lakova (slika levo). Ovog puta se još jednom zahvaljujem distributeru i kompaniji Deina na ovom divnom poklonu, takozvana "lakoholičarska bomba" :) U videu ispod možete videti pregled svih nijansi koje sam dobila.
Najpre, u pitanju je vrlo mlada kozmetička kuća, koja pokušava da se nametne na tržištu putem plasiranja kvalitetne, a istovremeno pristupačne kozmetike. Deina lakovi su izuzetno pigmentovani, a za 120 dinara možete kupiti lak od 13 ml. Dostupni su u većini parfimerija u Beogradu, a u Novoj Pazovi ih možete kupiti u parfimeriji "Tina", preko puta osnovne škole.

Sastav



Sećate li se čuvene rasprodaje Flormar lakova po parfimerijama i drogerijama? U periodu 2008-2009, fabrika je prebačena na novu lokaciju, gde je kupljena potpuno nova linija za proizvodnju lakova. Međutim, kompanija je tada slabo poslovala, zbog lošeg miksovanja bačeno je na hiljade lakova, a finansijski ishod toga je jasan. Nakon kupovine kompanije Flormar od strane kompanije Yves Rocher, nekoliko zaposlenih ljudi iz Flormara je nezadovoljno tom odlukom napustilo tu kompaniju i započelo svoj posao. Tada je nastala Deina cosmetics. U međuvremenu im se pridružilo još nekoliko tehnologija iz Flormara, tako da u ovom momentu kompanija već ima široku paletu proizvoda. Sajt još uvek nije dostupan, ali postoji Fejsbuk stranica (klik!) na kojoj možete videti sve proizvode.
U recenziji Deina laka #84, ukoliko se sećate, pomenula sam da me isti podseća na čuvene kremaste lakove kompanije Flormar. I zaista je tako, bez obzira na to što nisam znala ovaj istorijat. Moja glavna zamerka išla je na račun pojave mehurića. Drago mi je da je moj tekst preveden na turski i prosleđen kompaniji, jer smatram da ovi lakovi zaista imaju potencijal ukoliko se ta pojava otkloni. Objašnjeno mi je da se do pojave mehurića dolazi zbog navikavanja radnika na nove tehnologije/nove mašine i specifičnosti miksera, koje umeju da unesu konfuziju među radnicima koji još uvek nisu uhodani u nov način proizvodnje.

Video pregled 107 nijansi Deina lakova


Nakon testiranja nekoliko lakova, ispostavilo se da mi ni jedan nije stvorio mehuriće. Naprotiv, bila sam oduševljena formulom, te je sve to unelo konfuziju u moje dotadašnje mišljenje o ovim lakovima. U ovom članku ću predstaviti dva laka, a same fotografije govore više od reči.


#39 Pigmentovana krema, pokriva u jednom sloju, ali za bolji izgled potrebno je naneti dva sloja. Vrlo postojan, na noktima mi je, zajedno sa nadlakom, trajao čak četiri dana a možda bi i duže trajao da nisam skinula lak. Vrlo brzo se suši. Boja je koralna, između pink i kajsije. Vrlo je fotogeničan, a sama nijansa veoma tražena ovog proleća.





#94 Ređi u odnosu na prethodni, potrebna najmanje dva sloja za punu pokrivenost. Četkica malo povlači lak, ali nakon drugog sloja praktično se sve nepravilnosti otklanjaju. Suši se nešto duže, pa preporučujem da se prave veće pauze između dva nanošenja. Na kraju, preporučujem i nanošenje nadlaka. Završnica je gelasta. Boja više vuče na petrolej plavu, i nije verno prikazana na ovim fotografijama (gde deluje kao da ima tirkizni podton, iako ga nema).






Koji je Vaš favorit?



Kao što sam i obećala,
nagrađujem dve čitateljke sa po tri laka
koje same odaberu iz videa objavljenog iznad
*Nagrađivanje važi samo za Srbiju.*

Sve što je potrebno je da:
1. Lajkujete moju FB stranicu (ovde!)
2. Zapratite moj YouTube kanal (ovde!)
3. U komentaru ispod ovog članka napišete ime i prezime pod kojim pratite moju FB stranicu i YT kanal i ostavite svoju e-mail adresu putem koje ću Vas kontaktirati ukoliko budete izvučeni.

Dobitnice izvlačim putem Random.org
a nagrađivanje je otvoreno nedelju dana (završava se 21.04. u 00:00). Dakle, do ponedeljka u ponoć možete ostavljati komentare sa gore navedenim podacima. Imena dobitnica ću objaviti na kraju članka, narednog utorka.

SREĆNO!

Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.