On Sunday we`re matching manicures! Tribal + video tutorijal

Što se tiče komplikovanijih radova na noktima, najviše volim tribal i ovu tematsku nedelju jednostavno nisam smela da propustim! Kao i svaki etnolog, tribale (što indijanske što afričke) prosto obožavam, to je moj ubedljivo omiljeni motiv na garderobi. Na noktima sam ih radila mnogo puta, a na samom kraju članka imaćete priliku da vidite moja dva omiljena tribala koja sam uradila i objavila na internetu, pre pokretanja ovog bloga, jedan inspirisan Majancima, a drugi Navaho indijancima. Današnji je, međutim, jedan pravi Afrički tribal, a uradila sam i video tutorijal ukoliko poželite da ga rekreirate!



Možda deluje komlikovano, ali zaista nije teško uraditi ako ste izvežbani za šaranje po noktima. Jedina mana je što iziskuje dosta vremena, potrošila sam 40 minuta (po ruci), dakle 80 minuta ukupno. Dosta vremena mi je oduzeo "žuti deo", jer jako je teško uraditi pravilno vrh trougla bez trakica. Sve je rađeno ručno, bez ikakvih trakica, nalepnica i drugih pomagala, osim četkice i tačkalice. Avon lak je Sugar lemon, a Pepa lak nema broj. Brzo ćete uraditi, ako imate perfektan vid, moj nažalost nije... Postupak je u videu, jedino mi preostaje da postavim fotografije i napomenem da se, ako planirate da rekreirate dizajn, naoružate strpljenjem. Fotografije su zabeležene sa dva sloja Seche nadlaka, na dnevnoj svetlosti ali po jako tamnom danu, tako da nisu baš najsjajnije.

Tutorijal:










I za kraj, dva stara dizajna!


Da li ste se ikada upustile u izradu nekog komlikovanijeg dizajna kao što je tribal?

Labels: , , , , , , , , , , , , , , ,