Skip to main content

Blogofot #Septembar

Ništa značajno se nije dogodilo ovog meseca što bih mogla da unesem u ovomesečnu rubriku, jer sam imala dosta neprijatnosti koje sam rešavala i nekako mi je mesec olako proleteo, čak i brže nego avgust. Ipak, moram da se pohvalim da sam polozila prijemni i upisala master studije moje najdraže nauke - Etnologije i antropologije!
Pripremila sam vam nešto proširenu rubriku favoriti meseca.






I ovog meseca se nakupilo dosta lakova. Podsećam da ću ceo oktobar obrađivati projekat "10 Pan" i da, verovatno, neću imati novitete :( tako da će naredni blogofot biti neki off topic (pisaću članak na određenu temu...). Kao što vidite, imam 10 novih lakova i 3 Eveline sredstva za negu noktiju.


1. Golden Rose Rich Color #47
2. Golden Rose Rich Color #05
3. Deina nail enamel #84


4. Essence Colour & go #112 Time for romance
5. Eveline Colour instant #570


6. Essence Colour & go #104 Sweet as candy
7. Essence Colour & go #119 Boho chic
8. Essence Colour & go #126 Date in the moonlight ( iako mi se nije svideo kad sam ga ugledala, ipak je kupljen nakon posta blogerke Ksenije! 


9. Don Juan OC 220 (po "virtuelnom nagovoru" drugih blogerki -
swatch-evi ovog laka na internetu su predivni)
10. Flormar #410


11. Eveline - Maximum nails growth
12. Eveline - Multi-nourishing oil with avocado oil and vitamines
13. Eveline - SOS Brittle & broken nails (koji mi je ujedno i u favoritima za ovaj mesec!)

Favoriti

Za promenu, ubacila sam i neke druge beauty sitnice u favorite! Od lakova su se po kvalitetu i najansama prethodnog meseca istakla dva Golden Rose RC laka. Oduševili su me, jer su pravi lakovi za prelazni period, naročito bež nijansa #05.


Golden Rose Perfect lashes - Blue mascara je za mene otkriće meseca i ubedljivi favorit. Iako imam zelene oči, ova maskara mi se uklapala u bilo koji make up (bilo da je istaknut jarkim bojama ili zagasitim-braonkastim). Ostavila sam vam i make up kolaž ispod kao prezentaciju kako maskara stoji uz tirkizno-ljubičastu varijantu. Sve preporuke!



U Lilly drogeriji kupila sam Essence Smokey eyes brush, koju sam iskoristila za blendanje na fotografiji iznad. Kupila sam je nakon dužeg promatranja po ceni od, čini mi se, 170 rsd (1,7 eura). Približne cene je i Essence Kajal pencil #15 Behind the scenes, srednje siva olovka koja se fantastično utapa sa ostatkom šminke i super ističe moje oči.
Što se tiče usana, poprilično sam izbegavala karmine. Uglavnom sam nanosila balzam za usne, a nakon njega olovku za usne u boji cigle (mada više vuče na braon nego narandžastu) - Avon glimmerstick lip liner - Mistery mauve. Verovale ili ne Labello for men je nešto najbolje što sam ikada probala za usne :D Koristim ga intenzivno od letovanja, izuzetno hidrira i daje blagu mat belu nijansu usnama. Cena mu je oko 270 rsd (2,7 eura), a možete ih kupiti u svim većim lokalnim marketima. Takođe, dosta sam koristila i Essence Kiss care love lip balm #01 Fruit crush. Miriši na žvake i srednje hidrira moje usne (jer su po prirodi dosta suve). Ne znam cenu, dobila sam ga za rođendan, a verovatno ga možete kupiti u Lilly-ju.


Sad jedan DIY! Dole u uglu (slika iznad) možete videti i bočicu laka na kojoj sam ispisala "Maslinovo, kokosovo, ricinusovo ulje, ulje na bazi čokolade i grožđa". To je bočica istrošenog laka, dobro isušena i oprana, u koju sam sve zajedno pomešala sva ulja koja ja koristim za negu zanoktica. Tako ih imam sve na jednom mestu, a aplikacija sa četkicom mi je mnogo lakša nego ranije, kada sam ih nanosila sa vatom. Eto, možda sam vam dala ideju! :D


Ubedljivo najviše trošena senka za oči u septembru, naročito njeno "levo krilo": Avon Color Trend eyeshadow - Party girl

Serija Lisice - bila je moja omiljena serija koje se sećam iz tinejdžerskih dana. Od skoro su postavljene cele epizode na YouTube i oduševila sam se kad sam videla! Koja od vas se ne seća, ili nije gledala uopšte ovu seriju, evo ga kratak siže: 

Lisice je priča o četiri drugarice - Mimi, Staši, Branki i Nadi, koje bezuspešno pokušavaju da nađu ljubav svog života. Na kraju druge decenije života zaključuju da je predstojeća godina poslednja prilika da konačno pronađu ljubav i udaju se. Urbana serija, opisuje svakodnevni život u Beogradu s početka 2000-ih, priča o poteri za srećom, o bežanju od ustaljenog života odraslih (ili pak neshatanje ozbiljnosti života odraslih). Devojke se svakodnevno okupljaju u kafiću "Fox" čiji je vlasnik Mima.



Kolaž: Septembar

Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.