Skip to main content

Summer Cocktail - neon nail design - 10perfectnails 2 year YT anniversary nail art contest

Prkosim vremenu, baš me briga, ja sam dete avgusta i priznajem da jedva čekam sunce i neon maniju! :) Ovaj dizajn nastao je što nostalgijom za toplim danima što zbog teme takmičenja, kojem sam odlučila da pristupim. U pitanju je Dawn sa YouTuba (poznatija pod nick-om 10perfectnails - klik!) koja slavi dve godine uspešnog rada na svom kanalu, koji se bazira na nail art tutorijalima, mada ima i snimaka koji uključuju recenzije i savete za negu prirodnih noktiju. U svakom slučaju, pogledajte! 

Savet: Sledeći put kada budete radile gradijent, iskoristite beli mat lak kao bazu, efekat je totalno drugačiji u odnosu na kreč beli lak - neon boje su intenzivnije, a prelaz gotovo nevidljiv. Oduševljena sam!

Summer Cocktail neon nail design!

Koristila sam:
Baza dizajna - Gabrini Matte Nails (beli lak) #388
Golden Rose Multivitamin #347
Gabrini Summer Edition M104
Flert Protein (Londessa) - neon žuti lak bb
Trakica za nokte (kod kineza, 60 rsd)
Make up sundjer (koji je potreban za gradijent efekat)
Providni lak za upotpunjavanje gradijenta
Za kraj, nadlak








Pored fotografija, obavezno pogledajte i video tutorijal na mom kanalu!



Moji drugari su oduševljeni dizajnom! Šta Vi mislite?

Comments

  1. Super !!!! Ja se raspametila!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jupi jej! Drago mi je da ti se dopada :*

      Delete
  2. predivne boje... što se mene tiče ovo je savršena manikura, bravo <3

    ReplyDelete
  3. Super manikura,i prekrasni nokti *-*!!

    ReplyDelete
  4. Jako zanimljivo. Ne volim nail art na mojih rukama, ali na tudjim noktima obozavam da vidim :) Odlicno je.

    ReplyDelete
  5. Ovo je savrseno, predobro izgleda

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.