Skip to main content

Kawaii Candy Shop! ❤ Japanese nail art

Kao bazu sam zadržala Flormar Supermatte M128, koji je pre današnjeg dizajna stajao na mojim noktima 4 dana (na fotografijama dva sloja, bez nadlaka). Kako se 5. dan pojavila bela crta na vrhovima noktiju, odlučila sam da ponovo nalakiram isti lak i da uradim dizajn o kojem već duže vreme razmišljam. Reč je o nešto drugačijem načinu ukrašavanja noktiju, poreklom sa Istoka (popularan u Japanu, Kini i Juznoj Koreji). Na našem podneblju je  po svemu sudeći doživeo fijasko, jer se smatra previše ekstremnim ... Stvar ukusa! No, da ja ne bih previše opisivala, dovoljno je da na Google Images search ukucate "japanese nail art" :) 
Kawaii (eng. "cute", "lovely") je termin koji opisuje današnju japansku popularnu kulturu ili drugačije nazvanu J-Pop. Moram priznati da sam mahom inspirisana svojim koleginicama sa fakulteta koje vole Japan, čitaju manga stripove, a jedna od njih (S.) je pre neki dan uradila preslatke noktiće (morala sam da joj se pridružim u Kawaii projektu sa jednim jednostavnim dizajnom)!  :)
Najpe fotografije baze




❤ Kawaii Candy Shop! 

Koristila sam:

Baza - Flormar Supermatte M128
Štrafte:
Palac - Gabrini Summer Edition M107
Kažiprst - Gabrini Multivitamin #309
Srednji prst - Aura Professional #32 Lemon Sorber
Domali prst - Gabrini New Collection N12
Mali - CR (Cairuo) #12
Fimo ukrasi za nokte (slatkiši)
Lepak za nokte (za lepljenje ukrasa)
Nail art četkica za detalje
Nadlak (obavezno dva sloja, da se fiksiraju ukrasi)















Comments

  1. Sa ovakvim noktima očekujem da se pojaviš na Japanizmu. Cakano je.

    ReplyDelete
  2. Divno,ne znam zasto ali podsecaju me na cup cake! Divno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verovatno zbog štraftica :) Hvala puno!

      Delete
  3. uopće nije prestrašno, naprotiv, preslatka manikura :D
    sviđa mi se ta čokolada ispod *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, ovo je neka blaža varijanta :) da, ovaj flormar je divan, i boja i formula kao i postojanost

      Delete
  4. beautiful nails and great post! your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Po meni, ne postoji nesto sto se ne moze nositi na noktima, nema ekstremnih stvari (kaze osoba koja je na noktima imala so, griz i cipove za stampace) :D. Nego, kako su se pokazali fimo? Jel ravno prilezu na nokat ili onako polu vire :D?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uhh ja bih svašta stavljala, ali bojim se da će me proglasiti za frika :)) do sada mi je najekstremniji dizajn bio sa maleckim šrafom i delovima mehanizma ručnog sata :))) Pa s obzirom da sam ih lepila superlepkom odlično su stajali, mada su bolje prilegali oni deblje sečeni, dok su se oni tanji malo izdizali, pa sam morala da stisnem i držim da bi se zalepio uz nokat...sa dva sloja nadlaka stajalo je super, nosila sam ga 4 dana, a moglo je još 2,3 bez problema.

      Delete
  6. jOOOJ kako su dobri ovi nokti :) Stvarno si vidi da si se maksimalno potrudila. Izgledaju orginalno, jer ovake nokte nikad nisam videla. Svaka cast! Pratimo se! ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.