Skip to main content

Vremeplov - Moji radovi na noktima pre pokretanja bloga (2011/2012)

Obećala sam članak na ovu temu, a mnoge od vas su se zainteresovale za njega.  Naime, verovatno ne znate da sam par godina pre pokretnja bloga uveliko bila prisutna na inostranim sajtovima i iz razonode delila svoje radove na noktima. Na većini tih sajtova sam bila registrovana pod mojim pravim imenom, zbog čega sam kasnije odlučila da ga zadržim kao naziv bloga. Pre svega mislim na sajtove poput Beautylish, deviantART, Pinterest i Tumblr. Takođe, na starom youtube kanalu sam radila tutorijale na engleskom, pri čemu su se tutorijali zasnivali na prikazivanju postupaka kroz fotografije. Nisam imala nameru da od tog kanala stvorim nešto ozbiljno, tako da sam ga ubrzo nakon toga ugasila. Bio je to period dugog vežbanja i eksperimentisanja, kada su samo najbliži ljudi znali za moj hobi. Onog momenta kada je to preraslo iz hobija u "nešto više" i kada sam bila sigurna u sebe i svoje umeće, bez stida sam, najpre, napravila Fejsbuk stranicu, a zatim sam započela blog i poželela da od tada sve što radim delim sa drugima.

I promised you an article where I`ll show you my old nail designs *which I`ve done mostly in period 2011/2012. In fact, you probably don`t know that a few years before I started this blog, I already posted my works on foreign sites, just for fun. On most of the sites I was registered under my real name (Danijela), which I later decided to keep as a blog name. First of all, I think of sites such as Beautylish, deviantART, Tumblr and Pinterest. Also, on my old youtube channel I did tutorials in English, with the tutorials were based on screening procedures through photos. I had no intention to create something serious from that channel, so I deleted it shortly thereafter. It was a long period of practice and experimentation, when only the closest people knew about my hobby. The moment it grew from a hobby into "something more" and when I was sure of myself and my skills, without a shame, at first, I made a Facebook page, and then I started this blog and wished to from then on - everything I do I share with others.


Meni vrlo drag dizajn, inspirisan omiljenim majanskim tribalom (u rukama držim majansku figuru iz Meksika)



Moji radovi su često bili vrlo zapaženi i visoko rangirani na gore navedenim sajtovima, zbog čega sam bila izuzetno srećna svaki put kada bi se to dogodilo. Divno je kada se Vaš trud vrednuje. Kako je vreme prolazilo, mnoge devojke su na tim sajtovima oduševljene fotografijama poželele da uradim video tutorijale za svoje manikire, što je rezultiralo pravljenjem novog YouTube kanala na srpskom. Zašto baš na srpskom? Smatrala sam da je našoj blogosferi bio potreban jedan nail art youtube bloger, s obzirom da je inostranih (koji rade na engleskom) u tom momentu bilo jako puno. Tako sam ja, ujedno, bila prva srpkinja na tom sajtu koja je radila tutorijale u vezi noktiju.
Svaki naredni dizajn za mene je bio korak dalje, iskustvo više. Svaki od njih je poseban na svoj način. U svakom slučaju, ponosim se što su moje delo. Vežbala sam i učila na svojim greškama. Naravno da sve ide s godinama (naučiti negovati nokte i biti uredan, pravilno lakirati i fotografisati nokte takođe spada u proces učenja). 
Fotografije nisu poređane nikakvim redosledom, jer se svi radovi odnose na moje početke, a to je period 2011 i 2012. godine.

Often, my designs were very noticeable and highly ranked on the above mentioned sites, which is the reason why I was extremely happy every time it happens. It's great when your efforts are valued by others. As time went on, many of the girls on these sites delighted by my photographs wished to see video tutorials for my manicures, which resulted in creating a new YouTube channel in Serbian language. Why in Serbian? I thought that our blogosphere needed a nail art youtube blogger, having in mind that there was many foreign chanels (which are working in English language). So I, also, was the first Serbian woman on that website, which worked nail tutorials on serbian language. 
Every design for me was a step forward, my skill has grown. Each of these designs is special in their own way. Anyway, I'm proud of what I`ve done. I've been practicing and learning on my own mistakes. Of course that all goes with the flow (to properly paint my nails, to be neat... all of that was the learning process).
Photos were not arranged by any order, because all of them are related to my beginnings, and this is the period between 2011 and 2012.







 
























































































Da li vam se nešto posebno dopada? Da li želite da vidite neku rekreaciju?
Do you like something special? Do you want to see any recreation?

Comments

Popular posts from this blog

Prodajemo "otrov u slatkom pakovanju": Kineski lakovi - Moje iskustvo (video)

CR (Cairuo/Care Romeis) su kineski lakovi koje možete pronaći vrlo jeftino u većini kineskih prodavnica, kao i na uličnim tezgama. Ova bočica koštala me je 50 dinara, ali taj novac sam žrtvovala kako bih vam prenela svoje utiske i pokazala da su ovo lakovi koje ni pod tačkom razno ne smete kupovati, koliko god vam se pakovanje dopadalo.  CR (Cairuo/Care Romeis) are chinese nail polishes, which you can find very cheap in most Chinese stores here in Serbia, and also on street stalls. This bottle cost me 50 serbian dinars, but I sacrified that money in order to tell you my impressions and to show you that these polishes are really bad. Don`t buy them because you liked packaging, you`ll regret it.

FAQ: Nail care routine! (Moja nega noktiju!)

Danas delim sa vama jedan poseban, vrlo važan (i poprilično dugačak) članak za sve pratioce koji su se interesovali za moju negu noktiju (naročito pratioci na fb strani) . Zaista ću se truditi da na svako često postavljeno pitanje odgovorim pisanjem članka (tako mi je mnogo lakše, kako bih izbegla odgovaranje svakom pojedinačno), a naslov sugeriše na skup najčešće postavljenih pitanja . Proteklih meseci su mi u inbox na Facebook  pristizale razne poruke, a neka pitanja su se iznova ponavljala.

500+ FB pratilaca, 60000+ pregleda stranice, 100000+ pregleda video tutorijala... Vreme je za nagradjivanje! (ZATVORENO)

Iskreno, nisam ni sanjala da će 500(x2), dakle 1000 očiju gledati moje fotografije svakodnevno. Možda cifra 500 na fejsbuku deluje malo, ali meni je zapanjujuće velika. Ne mogu ni da zamislim ispred sebe 500 devojaka koje gledaju u mene, toliko mi je ta cifra nestvarna :D Takođe, neverovatno mi je da dnevno, kako kaže statistika, 600 ljudi poseti moj blog... Hvala vam od srca! Posebno pozivam blogerke da se pridruže, jer ste mi bile posebna podrška i svakako bih volela da vas vidim u igri za nagradu! 

Brzosušeći nadlakovi (Miss Sporty, Golden Rose, Seche Vite)

Nadlakovi za kojima najčešće posežem su brzosušeći, jer što sam starija sve mi je draže kad se manikir brzo osuši. Nisam probala mnogo, tačnije probala sam samo ova tri brzosušeća nadlaka koja vam danas predstavljam. Svrha brzosušećih nadlakova je da za što kraće vreme osuše manikir, te su zbog toga pogodni za nanošenje kako na suv, tako i na poluosušen manikir. Glavna odlika je sušenje nakon 60 sekundi od nanošenja. Topcoats which I commonly use are fast-drying, because the older I am I prefer when my manicure dries quickly. I have not tried much, or more precisely I tried just three of these fast drying top coats which I now present to you. The purpose of the fast-drying top coat is faster dry time of the manicure, and therefore they are suitable for application on dried or half-dried manicure. The main feature is drying after 60 seconds of application.